וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנס ירושלים פרסם את רשימת מקבלי הפרסים בכנס ה-12

10.2.2015 / 19:26

הכנס, אותו מארגן העיתון "בשבע", בחר שורה של אישים וגופים שנמצאו ראויים להוקרה בעקבות תרומה משמעותית לעם ישראל, בפעילות ציבורית לאורך השנים ובדגש מיוחד על עשייה למען העם, התורה והארץ. הרשימה המלאה בפנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד הזוכים, אבי סולימן, עם חבר הכנסת נפתלי בנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

כנס ירושלים הודיע על הזוכים ומקבלי הפרסים בכנס ה-12. הנהלת הכנס בחרה שורה של אישים וגופים שנמצאו ראויים להוקרה בעקבות תרומה משמעותית לעם ישראל, בפעילות ציבורית לאורך השנים ובדגש מיוחד על עשייה למען העם, התורה והארץ. את הכנס עורך העיתון "בשבע" והוא עוסק בסוגיות החשובות שעל סדר היום הלאומי, הציוני והדתי בישראל.

בין היתר, את פרס ירושלים לחינוך דתי קיבלה רשת נעם צביה והעומדים בראשה, הרב איתן אייזמן ויענקי פרידמן. את פרס ירושלים לעלייה וקליטה יקבל ארגון נפש בנפש, אותו ייסדו הרב יהושע פס וטוני גלברט.

ראש עירייה נתניה, מרים פיירברג, תקבל את פרס ירושלים לקליטת עלייה ופיתוח עירוני. המועצה המקומית אפרת, בראשות עודד רביבי, תקבל את פרס ירושלים להתיישבות. פרס ירושלים לחינוך לציונות יוענק לארגון מסע ישראלי, בניהולו של אורי כהן. פרס ירושלים ליזמות עסקית יוענק השנה לחברת רוביקון, בראשות אמיר ברמלי.

פרס ירושלים מיוחד לרגל 25 שנות חסד יוענק למירי ארנטל, מייסדת ארגון זכרון מנחם. הפרס לעשייה ציבורית במגזר הדתי לאומי יוענק לאבי סולימן, מזכ"ל הפועל המזרחי.

"פרס ירושלים, הוא מסורת שמעריכה מצוינות ישראלית", אמר יו"ר "בשבע", דודו סעדה, "עם ישראל יכול להיות גאה בגופים ובאישים המוכשרים שנבחרו לזכות בפרס היוקרתי המיוחד. ועדת ההיגוי של כנס ירושלים ישבה על המדוכה ובחרה בקפידה את האישים והגופים שנמצאו ראויים על תרומתם המשמעותית למען החברה בישראל, כל אחד בסגנונו ועל פי ניסיונו. זהו באתגר גדול לזקק את הטובים שבטובים וגאווה גדולה ממלאת אותנו. אשרי העם שככה לו".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully