וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשואה עם ילדים ומאוהבת בגבר אחר. מה לעשות?

וואלה! יהדות

20.10.2014 / 9:00

ג' נשואה עם ילדים ואוהבת מאוד את בעלה. לפני מספר שנים עזבה את מקום העבודה בעקבות רגשות עזים לגבר שעבד איתה. אבל גם אחרי שנים הרגשות נשארו. עכשיו היא פונה לרב ושואלת מה עליה לעשות?

יש לכם שאלה לרבנית או לרב? שלחו לנו

אישה בודדה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

שאלה

שלום, אני נשואה עם ילדים ואוהבת את בעלי מאד, לפני מספר שנים עזבתי את מקום העבודה הקודם בעקבות כך שהרגשתי רגשות עזים לגבר שעבד יחד איתי, וזה היה גם מצידו. העניין הוא שמאז עברו כמה שנים ואני עדיין מאוהבת בגבר ההוא, וחושבת עליו המון, אני מרגישה שמעולם לא אהבתי מישהו בכזאת צורה, וממש לא רוצה להיגרר. טוב לי רק שהוא באזור שלי, מרגיע אותי לדעת שהוא נמצא, אני נקרעת יום יום וזה לא עוזב אותי. אני יודעת שאפילו מחשבה אסורה, אבל ריבונו של עולם - איך אפשר לשלוט בזה? אומרים שהזמן עושה את שלו... ואם לא??? הנה עבר זמן ואני עדיין לא ישנה בלילות ומתגעגעת בטירוף. איך ממשיכים?

ג.

תשובה

לג' היקרה,

חלק מאד משמעותי בעבודת ה' עוסק בשליטה במחשבה וברגש. אולם על האדם להיות ברמה גבוהה של מודעות עצמית בכדי להתמודד עם מחשבות ורגשות מרעילים מהסוג שהזכרת.

על כל פנים, בהנחה שתיעני לאתגר, אני מצרף לקט שיחות של הרב רחלין בנושא (מדובר בשיחות שנאמרו בעל פה, והן שוכתבו מלה במלה, כך שהשפה היא שפת דיבור ולא שפת כתיבה).

בהקשר לשאלתך, הפרק הרלוונטי המתאר את מה שעובר עליך מנקודת המבט הרוחנית הוא הפרק השלישי (עמוד 22), בעיקר מעמוד 26 והלאה.

בברכה, אודי

ארגון רבני בית הלל

כנסו למדור השו"ת

  • עוד באותו נושא:
  • שו"ת
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully