וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסידות גור: סויה גורמת להגברת הפעילות ההומוסקסואלית

וואלה! יהדות

30.10.2013 / 14:39

חסידות גור אסרה על תלמידיה לאכול סויה או מוצרי מזון המבוססים עליה משום שהדבר גורם להגברת הפעילות ההומוסקסואלית. לטענתם המוצרים מכילים הורמונים שגורמים לנזקים רוחניים

חסידות גור, החסידות הגדולה בישראל, אסרה על תלמידיה בישיבות ובבתי הספר לאכול סויה או מוצרי מזון המבוססים על סויה לאחר שלטענתה הדבר גורם להגברת הפעילות ההומוסקסואלית.

בוואלה! יהדות לא מפחדים משאלות

אתר חדשות יהודי שמדווח על ההוראה,(מצטט גורמים רשמיים בחסידות לפיהם על התלמידים נאסר לאכול מוצרי סויה ואפילו לא פעם בשבוע מאחר והם מביאים ל"התעוררות מינית בלתי רצויה". הגורמים מאמינים כי במוצרים שיש בהם סויה מכילים הורמונים מזיקים שמאיצים את ההתבגרות המינית של הבחורים והאברכים וגורמים להם לנזקים רוחניים. עם זאת, על פי הדיווח, רופאים טוענים כי אין כל הוכחה שבמוצרים אלו קיימים רכיבים הגורמים להתגברות הפעילות או החשק המיני.

חסידות גור ידועה בתקנותיה המחמירים. לאחרונה, אסרה החסידות על מבוגרים לרקוד עם ילדים על כתפיהם, גם לא ילדיהם שלהם שמא יתעורר באבות ובילדים "יצר הרע". ההוראה לא יצאה כפסק הלכה, מטעם אף אחד מרבני החסידות, ואף לא הוכרזה בעל פה מעל הדוכן על ידי הגבאים, כך גם ההוראה שלא לאכול מוצרי סויה, אלא נמסרה מפה לאוזן בין החסידים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully