וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר אורי אורבך נגד "הזבלונים החרדים"

20.5.2014 / 19:47

אתר ברנז'ה חרדי דיווח כי השר אורבך מאושפז במצב קשה מאד, אך מהר מאד התברר כי הוא אושפז להליך רפואי קל. ”במקום לנוח אני צריך להפיג שמועות שהפיצו זבלונים חרדים“

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השר אורי אורבך/מערכת וואלה!, צילום מסך

השר לענייני גמלאים אורי אורבך, תקף היום (שלישי) מספר כלי תקשורת חרדים לאחר שדיווחו באופן מוטעה כי הוא מאושפז במצב קשה בבית החולים שערי צדק בירושלים וראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר אותו, "איך יהודים שמתיימרים להיות שומרי תורה ומצוות מרשים לעצמם מה שאף עיתונאי חילוני, דתי או סתם בנאדם לא מעז לעשות?".

אתר ברנז'ה חרדי וקו נייעס (מערכת חדשות טלפונית- י.א.) דיווחו מוקדם יותר כי השר אורבך מאושפז במצב קשה מאד בבית החולים ונתניהו ביקרו הבוקר. האתר המנוהל על ידי צעיר חרדי ציטט "גורם בכיר בבית החולים" שלפיו "מצבו של השר מוסיף להיות קשה אבל יציב. צוות הרופאים בשערי צדק עושים הכול כדי שהשר יחזור למיטבו וימשיך בפעולותיו השוטפות בממשלה''.

מהר מאד התברר: לא היה ולא נברא. אורבך אומנם אושפז לפני מספר ימים להליך רפואי קל בבית החולים שערי צדק, מצבו טוב והוא צפוי להשתחרר בימים הקרובים. הדיווח המוטעה על ביקור נתניהו אצל אורבך נבע ככל הנראה מביקור שקיים היום ראש הממשלה אצל עורך "מקור ראשון", אורי אליצור, המאושפז במצב קשה באותו בית חולים.

"תתארו לעצמכם במה אני עסוק כרגע, במקום לנוח קצת?", כתב אורבך בדף הפייסבוק שלו בפוסט שזכה לעשרות לייקים ותגובות, "בהפגת שמועות ובהרגעת ציבור אוהביי. לא ייאמן".

הוא הגדיר את כלי התקשורת שדיווחו באופן מוטעה על מצבו הקשה "זבלונים חרדיים", ותהה "איך יהודים שמתיימרים להיות שומרי תורה ומצוות מרשים לעצמם מה שאף עיתונאי חילוני, דתי או סתם בנאדם לא מעז לעשות?". לסיום הוא איחל לעצמו בריאות, "ושהשם ישלח לכולנו רפואת הגוף. ולרכלנים- רפואת הנפש".

ברשתות החברתיות היה ניתן להבחין כי החרדים נעלבו מההכללה של אורבך ומההתקפה נגדם, ומיהרו להגן על עצמם תוך שהם תוקפים אותו חזרה. "מכוער ונבזי לחטט בתיק האשפוז של פציינט במרכז רפואי", כתב העיתונאי החרדי אריה ארליך שהוסיף כי "מכוער ונבזי לא פחות להבאיש את ריחו של מגזר בישראל בגלל נער ווטסאפ בזוי ועלוב", כשכוונתו לבעל אתר הברנז'ה שפרסם את הדיווח המוטעה. אליעזר היון, פובליציסט חרדי כתב בפייסבוק: "האיש שוכב חולה בבית החולים, איש אחר מן המחנה שלו, אורי אליצור נמצא במצב קשה, וכל מה שמעניין את הפוליטיקאי - ליצן הזה, זה איך להשתלח שוב במדיה חרדית שולית שהתבלבלה בינו לאורי אחר".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully