וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עובדיה בירך ובת 61 ילדה בן בכור

29.7.2014 / 12:31

אישה בת 61 מירושלים ילדה ב"שערי צדק" את בנה הבכור. לפני שנה וחצי הרב עובדיה בירך אותה שתיפקד ונתן לה לאכול חתיכה מהאתרוג עליו בירך. הבן שנולד בשבוע ה-26 במצב קריטי

יד של תינוק. ShutterStock
יד של תינוק/ShutterStock

אחרי שנים של תפילות, תחנונים, ברכות מרבנים ומקובלים ואין ספור סגולות, זה קרה. אישה חרדית, בת 61 מירושלים, ילדה בשבוע שעבר בבית החולים "שערי צדק" את בנה הבכור.

היולדת המאושרת, דמות מוכרת בשכונה חרדית בירושלים, הייתה נשואה יותר מ-40 שנה. בתקופה זו כשלו ניסיונותיה להרות. באורח נדיר ויוצא דופן, נכנסה האישה לפני מספר חודשים להריון טבעי. הבדיקות הראו כי היא מחזיקה בבטנה תאומים של בן ובת. "השמחה הייתה גדולה", סיפרה אמה לוואלה! יהדות, "הרגשנו שממש קרו ניסים ונפלאות".

ביום רביעי בשבוע שעבר היא הובהלה לבית החולים "שערי צדק" והרופאים החליטו להכניסה לחדר הניתוח במטרה להציל את חייהם של התאומים שהיו ככל הנראה בסיכון גבוה. דקות אחדות לפני הניתוח, התינוקת נפטרה אך הרופאים הצליחו להציל את חייו של הבן שנולד בשבוע ה-26 במצב קריטי. בני המשפחה ביקשו להתפלל לרפואתו.

"אנחנו בוכים יום ולילה", סיפרה האם על התחושות של המשפחה מאז הלידה, "מתפללים שכמו שהקדוש ברוך הוא נתן לנו, כך הוא ישמור עליו. יש לנו אמונה גדולה ומקווים שהניסים יימשכו הלאה".

מקורב לרב עובדיה יוסף ז"ל סיפר השבוע שלפני שנה וחצי הגיעה האישה לבית הרב וסיפרה לו שבמשך שנים היא מנסה להרות אך ללא הצלחה. הרב בירך אותה שתיפקד וביקש מאחד האנשים בחדר שיביאו לה חתיכה מהאתרוג עליו בירך בחג סוכות האחרון. "חשבתי שאולי הרב אמר לה את זה כדי שלא תיפול לייאוש", סיפר מקורב לרב, "אבל הנה השבוע התבשרנו שכנגד כל חוקי הרפואה היא ילדה וצריך להתפלל לשלומו של התינוק".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully