וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבואת האדמו"ר: עד החופה לא יהיו טילים

27.8.2014 / 13:25

משפחתו של האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא שכנעו אותו להעתיק את חתונת בנו שהתקיימה אמש באשדוד לאולם אחר מחשש שהאזעקות והירי ישבשו את החגיגה. הרב הבטיח: "עד החופה לא יהיו טילים". חצי שעה קודם האירוע, הפסקת האש נכנסה לתוקף

משתה פורים בבית של יקותיאל אבוחצירא- פברואר 2010. שי מכלוף
רבי יקותיאל אבוחצירא/שי מכלוף

ימים ארוכים ניסו בני משפחתו ומקורביו של האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא, לשכנע אותו להעתיק את חתונת בנו שהתקיימה אמש (שלישי) באולם האירועים "בית האופרה" באשדוד, לאולם במרכז הארץ, בשל החשש שאזעקות וירי רקטות מעזה ישבשו את החגיגה. אולם, הוא נשאר רגוע, ויממה קודם החתונה הבטיח ש"עד החופה לא יהיו טילים". דקות אחדות קודם החופה, הפסקת האש נכנסה לתוקף.

"דיברנו עם הרב כמה וכמה פעמים על האופציה להעביר את החתונה של בנו", סיפר אחד מגבאיו לוואלה! יהדות, "הרב היה מאד רגוע ושידר אופטימיות. ביום יומיים האחרונים, הוא גם אמר לנו כל הזמן שעד החופה לא יהיו טילים". לפי הדיווח ב"קו הסקופים", המוזמנים שהגיעו מכל רחבי הארץ והעולם להשתתף בחתונה, נדהמו כשגילו שמחצית השעה קודם תחילת החופה, הפסקת האש נכנסה לתוקף.

מקורבי הרב הוסיפו כי בימים האחרונים שוחח הרב עם עשרות אנשי עסקים מצרפת וארצות הברית שתכננו להגיע לחתונה, "הם הביעו חשש להגיע בגלל המצב הביטחוני בדרום. הרב אמר להם שמי שחושש, לא חייב להגיע אבל מי שיגיע אין לו מה לפחד".

ישראל אישרה אתמול כי קיבלה את ההצעה המצרית להפסקת אש על פי ההצעה המצרית, לפי צה"ל וארגוני הטרור ינצרו אש מ-19:00 בערב. אבו מאזן הודיע על הפסקת האש במסיבת עיתונאים שכינס ברמאללה, ובמקביל עודכנו השרים בישראל במתווה שגובש בקהיר.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully