וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חרדים בנתניה היכו אדם שהביט באישה הרה

28.7.2013 / 15:49

תושב השכונה החרדית קריית צאנז בעיר הותקף לפי החשד לאחר שהביט באישה הרה "באופן שאינו מקובל". הוא הוכנס לתוך כלי רכב שם הוכה ונפצע בינוני-קשה. המשטרה חוקרת האירוע

תקיפה חמורה של משמרות הצניעות? תושב השכונה החרדית קריית צאנז שבנתניה הותקף אמש (שבת) על פי החשד על ידי מספר חרדים ונפצע באורח בינוני עד קשה. התוקפים טענו שהאיש הביט באישה בהריון, ולכן על פי החשד הכניסו אותו לכלי רכב והיכו אותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפי החשד, האיש הוכנס לתוך המכונית והוכה נמרצות. קמפיין צניעות בבני ברק/מערכת וואלה!, צילום מסך

האירוע התרחש אמש בשעה שהגבר עמד בתחנת אוטובוס וככל הנראה התבונן באופן שלא מקובל בציבור החרדי על אישה הרה שעמדה במקום. זמן קצר לאחר מכן, כלי רכב שעבר במקום עצר בפתאומיות והגבר הוכנס בכוח לתוכו. הם נסעו מהמקום, היכו אותו והשאירו אותו באחד הרחובות הסמוכים. זמן קצר לאחר מכן האיש נמצא והוא הועבר לבית החולים לניאדו לקבלת טיפול רפואי. המשטרה החלה לחקור את המקרה.

בשל מצבו הרפואי, החוקרים טרם שוחחו עם האיש. גם חשודים בתקיפה טרם נעצרו. מהמשטרה נמסר כי לא ידוע להם על פעילות של משמרת צניעות בעיר, אך כל האפשרויות נבדקות.

בפברואר: משמרות הצניעות נחשפו בביתר עילית

מקרים של אלימות נגד תופעות "בלתי צנועות" אינן מקרה נדיר במגזר החרדי. בחודש פברואר האחרון שני גברים מההתנחלות החרדית ביתר עילית נעצרו בחשד שלקחו חלק בפעילות אלימות של "משמרת הצניעות" בעיר. המעצר התאפשר הודות לפעילות סמויה של היחידה הארצית לחקירות הונאה נגד הקבוצה בה פעלו השניים. בהמשך נחקר גם ראש העירייה ראש, מאיר רובינשטיין.

החקירה בעניין החלה לאחר שליחידה הגיע מידע על מספר חרדים באותה "משמרת צניעות", שכחלק מה"פיקוח" שקיימו בעיר בתחום הצניעות נהגו לפי החשד לחטוף, לכלוא ולחקור אנשים ובני נוער שלא סרו למשמעתם וכאלה שהפרו, לתפיסתם, את כללי הצניעות. לדברי תושבים בעיר, לפחות עשרה אנשים פעלו מטעם הארגון. לטענתם, כאשר הפעילים זיהו כאלה שאינם לבושים או נוהגים על פי הגדרות הצניעות הם "היו מטפלים בהם". התושבים ציינו כי חברי הארגון היו גם מסתובבים באוטובוסים ומוודאים את ההפרדה בין גברים מקדימה, לנשים מאחור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully