וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנדבי האגודה במכבייה ה-19

עדי לוריא

30.7.2013 / 10:41

יוזמה משותפת בין מארגני המכבייה ה-19 לבין מתנדבים מהאגודה להתנדבות. "איפה שניתן לתת יד, אנחנו שם בשביל זה."

כבר למעלה משבוע מתחרים אלפי ספורטאים יהודים מרחבי העולם במכביה הגדולה ביותר שנראתה בישראל. תחרות ספורט כה גדולה ומרשימה יכולה להביא גם לצערנו לפציעות.

לכן, מארגני המכבייה לא לקחו אף סיכון וכחלק מנוהלי ההתמודדות עם פציעות ספורטאים שיתפו פעולה עם מתנדבי השירות של "האגודה להתנדבות" המשרתות בבתי חולים שונים ברחבי הארץ.

היוזמה המשותפת פועלת כך שמספר מתנדבים מהשירות הלאומי בבית החולים מתנדבים לקפוץ לחדר מיון במידה ואחד מספורטאי המכבייה מגיע לטיפול. תפקיד המתנדב הוא ללוות את הספורטאי בתהליך הדרוש בחדר המיון, פתיחת תיק, התמצאות, קשר עם המשלחת של הספורטאי וכן קשר עם מנהלי המכבייה.

"הגיע אלי בשבוע שעבר ג'ודוקא איטלקי"

מספרת שירה כלפון, מתנדבת בבי"ח הדסה עין כרם בירושלים, "היה לו חתך עמוק מעל הגבה והוא היה צריך תפרים. אז עזרתי לו בפתיחת התיק, הסברתי לו על התהליך, המתנתי איתו לפלסטיקאי ועדכנתי את המארגנים על מצבו. אתמול גם הגיע לכאן שחיין ישראלי, אז ליוויתי אותו, אבל כמובן שהוא היה צריך הרבה פחות את עזרתי. בכל זאת איפה שניתן לתת יד, אנחנו שם בשביל זה."

ליוזמה התנדבו כ-30 מתנדבי שירות לאומי של "האגודה להתנדבות" בכ-11 בתי חולים שונים בכל רחבי הארץ . המתנדבים קיבלו ממארגני המכביה כהוקרה על הירתמותם לפרויקט חולצת מתנדב של המכביה וכן כרטיסים לטקס הנעילה של המכבייה שיתקיים מחר.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully