וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלבישים את אברהם אבינו

שני לסר אונגר

18.9.2013 / 8:00

הערב יגיע אלינו לסוכה האושפיזין הראשון - אברהם אבינו. בשביל זה הוא חייב לדפוק הופעה. ביקשנו משלי דהרי מעצבת התכשיטים שתעזור לאברהם להגיע לסוכה. אושפיזין שיק

טבעת, גלבייה ושתי שרשראות. איזו כבשה תברח מעדר של רועה כזה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אברהם בן טרח, מגיע אליי לסוכה. לא מופתעת, הרי מדובר באיש מסעות אמיתי, טרקר בנשמה, שמקיף את הארץ ומגיע אליי במהלך טיולו ה 73 בשביל ישראל. הוא גבוה, חסון, וזקנו הלבן והתנהגותו הם שילוב של שון קונרי ורפי נלסון. על אף גילו, אין ספק שאברהם הוא חתיך אמיתי וגם פלרטטן לא קטן, אם יורשה לי להוסיף. הסימן היחיד לגילו המופלג הם קמטי הצחוק שבזווית עיניו. הוא חם ונדיב, ויש לו שפע של סיפורים שממלאים את הסוכה ביצר הרפתקנות ומפעילים את הדמיון, והסלנג שלו מדביק את כל אורחי הסוכה. המוטו שלו: האדם הוא רוח, האוכל שלו זה אהבה, והמטרה שלו היא חופש.

אין ספק שאברהם החזיר את טרנד הגלביות שחזר היום לאופנה ולמרות מסעותיו הרבים הגלביות שלו תמיד נשארות לבנות כשלג. כיוון שהגלבייה הלבנה היא פריט הלבוש היחיד שאברהם מתהדר בו, הוא דוגל בשימוש נרחב באקססוריז להשלמת המראה ובכך בולט בייחודו. בביקורו בסוכתי, ענד אברהם על צווארו שרשרת זהב עם תליון של זכוכית מגדלת, שמשמשת אותו גם להבערת אש בשטח. בנוסף, הוא ענד על זרת ידו השמאלית טבעת חפתים מוזהבת, סטייל טבעות הקולג'. במקום אות או כל סימן אחר שבדרך כלל מתנוסס על טבעות מעיין אלה, על הטבעת של אברהם היה משובץ כבש בריא ומוזהב המנציח את מקצועו המקורי של אברהם- רועה צאן. כן, כזה הוא אברהם- יחיד ומיוחד בדורו.

מלבישים את רות המואביה
מלבשים את דבורה הנביאה

טוב, עם כל הכבוד, אברהם לא בא לבקר אותי רק מתוך נימוס. הוא בא גם כדי שאעצב לו תכשיט אישי מהודר (איך לא...) לכבוד אירוע מיוחד שהוא לא הסכים לחשוף בפני. אמנם קצת קשה לעצב לאירוע נסתר שכזה, אך למזלי אני מכירה את אברהם טוב וידעתי לקלוע לצרכיו ולטעמו.

בגלל שאברהם הוא בנאדם קצת מוגזם בעיניי (במיוחד בצחוקו המתגלגל ובהליכתו הזקופה), בחרתי לעצב לו שרשרת המורכבת מחלקים שונים וסמלים היוצרים ביחד פריט גדול וייחודי. בתליון משולבים מצפן סיירים אמיתי, ינשוף לאות חכמה (שנשפכת ממנו), תחרות שמקורן בבדי גלבייה שונים שאספתי ואבן שחורה ומרשימה המשתלשלת מקצה השרשרת ומעידה על יוקרה, כזו שיכולה להוות תחליף מעולה לרולקס או כל שעון יוקרתי אחר המסמל סטאטוס. כשאברהם ראה את השרשרת הוא התלהב ממש. הוא חיבק אותי חזק (עד שחשתי את צלעותיי) ואז דהר להראות את זה לשרה...

פעם שביל ישראל עבר באור כשדים. סקיצה ידנית של השרשרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיואו זה ענק! שרשרת ההזמנה האישית של אברהם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שרשרת זכוכית מגדלת- להבערת אש ולקריאה בלונלי פלאנט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טבעת שרועים איתה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלי דהרי היא מעצבת תכשיטים בסגנון וינטג'/רטרו עם קריצה לכיוון שנות ה- 80', בשילוב מעניין של חומרים מגוונים. שתי חנויות המותג נמצאות ביפו ברחובות- רבי פנחס 14, (שוק הפשפשים) ורוחמה 9 (מתחם נגה).

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully