וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני משפחת יוסף לרב עמאר: אל תגיע לבית החולים

24.9.2013 / 14:15

בני משפחת יוסף, העבירו מסר לרב עמאר שלא יגיע לבית החולים שם מאושפז הרב עובדיה. לטענתם הרב ואנשיו עשו שימוש ציני באשפוזו ובמצבו הרפואי בניסיון לרשת את מקומו

עומר מירון

בני משפחת יוסף, העבירו היום (שלישי) מסר לרב הראשי לשעבר, שלמה עמאר שלא יגיע לבית החולים הדסה עין כרם שם מאושפז הרב עובדיה יוסף כשהוא מורדם ומונשם. בני המשפחה טוענים כי הרב ואנשיו עשו שימוש ציני באשפוזו ובמצבו הרפואי בניסיון לרשת את מקומו. לאחרונה, שוררת מתיחות קשה בין הרב עמאר לרב עובדיה ואנשי ביתו לאחר שהרב עמאר שפעל לטובת הרב ציון בוארון בניגוד לדעתו במרוץ לבחירות של הרבנות הראשית. מאז, הגיע הרב עמאר לביקורים אצל הרב עובדיה בביתו ובבית החולים. באחד הביקורים אמר הרב עובדיה לרב עמאר: ?רצית להרוג אותי לעת זקנתי?. בפגישה אחרת הרב הסכים לקבל את בקשת הסליחה, אך המתיחות נותרה בעינה.

למרות ההחלטה להרחיק את הרב עמאר ממיטתו של הרב עובדיה, בלשכתו הגיבו לפרסומים לפיהם הוא פועל לרשת את מקומו של הרב עובדיה, ?הרב דוחה בשאט נפש פרסומים העוסקים בנושאים בהם לא עסק מעולם ואינם נמצאים על סדר יומו כלל. ברור לרב כי מי שהעלה זאת אינו שייך למקורביו או לדורשי טובתו?.

בחדר בית החולים הדסה עין כרם שם מאושפז הרב, שוהים בניו של הרב יוסף, חברי הכנסת של ש?ס, אריה דרעי, אלי ישי ועוד מאמינים ותלמידים השוהים מחוץ לחדרו ונושאים תפילה לרפואתו.

היום פורסמה בתוכנית "מה בוער" של רזי ברקאי בגלי צה"ל, התייחסות של הרב שלמה עמאר לפיוס בינו לבין הרב עובדיה יוסף. את הדברים אמר הרב עמאר כשביקר את הרב יוסף בבית החולים הדסה עין כרם אתמול (שני) בשיחה עם כתב גלי צה"ל. בהקלטה אמר הרב עמאר: "היה כבר בערב כיפור, ושוב בשמחה ובמאור פנים. גם אתמול שלח להודיע לי, לפני שיצא מבית חולים שלשום, עם כלתו שהוא מוחל. ודברים מעבר לזה אני לא רוצה להגיד אבל בודאי יש פיוס גדול. וזה היה דבר שפשוט עדיין לא הבהרתי את העניין לאף אחד, כי לא רציתי לדבר בפומבי מהעניין. אין פה חלילה וחס, שום דבר לא נעשה כנגד מרן וכנגד דעתו אני בטל ומבוטל, תמיד ביטלתי עצמי והיום אנחנו שמים את ליבנו על התפילות."

הידרדרות חמורה: הרב עובדיה יוסף מורדם ומונשם
למרות היריבות: בכירי "הבית היהודי" התפללו לרפואת הרב עובדיה
אריה דרעי: "מי שיכול, שיתפלל על הרב עובדיה"

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully