וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי החתונה של נכדת הרב עובדיה נגנבו

15.10.2013 / 13:00

אליאב מזרחי, מנכ"ל חברת "משמחים" , נעצר השבוע על ידי המשטרה בחשד לתרגיל "עוקץ" שבו נגנבו כספים מזוגות שרצו לקבל את שירותו. בין הנופלים ב"עוקץ" נכדתו של הרב עובדיה

המשטרה עצרה השבוע את אליאב מזרחי, מנכ"ל חברת הפקת החתונות "משמחים", שפעל מאז 2002 להורדת מחירי החתונות בציבור הדתי והחרדי. בבית המשפט השלום בירושלים הוארך אתמול מעצרו עד יום חמישי ובמשטרה טוענים כי עד כה הוגשו נגדו עשרים וחמש תלונות של זוגות ומשפחות שהעבירו לו כספים אך אלו לא הועברו ליעדם.

בוואלה יהדות לא מפחדים משאלות

הארגון, שפעילותו ידועה ומוכרת במגזר הדתי לאומי והחרדי, פעל בתיווך בין זוגות שעמדו להינשא לבין אולמות שמחות, שירותי מזון וקייטרינג, צילום, מוסיקה ועוד, תוך שהוא מבטיח מחירים נמוכים מהרגיל.

שאינו משיב כהלכה: והפעם - מותו של מרן

מזרחי עצמו, כך טוענים במשטרה, חתם עם אנשים על הסכמים בהם נקבע תאריך החתונה ומקום החתונה וקיבל מקדמה מבעלי השמחה, אך הכספים שקיבל לא הגיעו לאולמות בהם לפי ההסכמים היו אמורות להיערך חתונות. השיקים שהוא קיבל עבור החתונות נפדו בצינג'יים. בעלי המקומות בהם על פי ההסכמים, היו אמורות להיות החתונות, כלל לא ידעו על כך.

על פי התלונות שממשיכות לזרום לחדרי החקירות במשטרה עולה כי עשרות זוגות צעירים נפלו ב"עוקץ". בין רשימת האנשים הארוכה נמצאים גם משה ויהודית יוסף, בנו וכלתו של הרב עובדיה יוסף ז"ל, שהיו אמורים לחתן את בתם יעל ביום חמישי האחרון בבנייני האומה בירושלים. החתונה אומנם נדחתה בגלל פטירתו של הרב יוסף אך את הכסף שהעבירו לצורך הפקת החתונה, הם כבר לא יראו חזרה. ברשימה נמצא גם סגן ראש עיריית ירושלים לשעבר, שלומי אטיאס שאמור לחתן את בתו בבנייני האומה.

לוואלה! יהדות נודע כי כמה זוגות מתארגנים להגיש תביעה כספית נגד מזרחי בשל העוול שנוצר להם. השופטת דורית פינשטיין שדנה אתמול בעניינו של מזרחי קבעה כי קיים חשד סביר שהוא ביצע את העבירות המיוחסות לו והחשד זה אף התחזק ולכן האריכה את מעצרו עד יום חמישי.

פרקליטו, עו"ד עמית רנן טען כי מדובר בניהול כלכלי כושל ולא בכוונה להונות איש. "כל גדולי האומה התחתנו דרך העמותה, מרשי בא למשטרה, מסר גרסה והקושי ועגמת הנפש הם ברורים. אף אחד לא מקל ראש. מדובר בתמורה שלא יצאה לפועל לא מתוך כוונה להונות".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully