וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: טקס טיהור בית מרוחות רעות

8.1.2014 / 8:00

חוויתם מתחים בבית? אולי רוחות מהעבר פוקדות אותו וזו הסיבה לקשיים. עינת גרנוב מחזירה את שמחת החיים לבית בעזרת טקס טיהור שיגרום לכם לנשום אנרגיה חיובית ונקייה. צפו

שלומי גבאי

האווירה בביתם של משפחת שמיר (שם בדוי) ממרכז הארץ, הייתה קשה. הם לא ידעו להצביע על מה שרע, אבל טוב לא היה שם. לחץ ומתח רב שרר באופן קבע וכל הניסיונות "לצאת" מזה, לא צלחו. הילה (שם בדוי) בת החמש, התעוררה בכל לילה משנתה ועברה אל חדר ההורים תוך כדי תלונות על חוסר נוחות. בשלב מסוים, הניחו עבורה ההורים מזרן קטן בחדר וכמעט השלימו עם המצב. כששמעו על המושג "טיהור בית", הם ידעו כי זה מה שעליהם לעשות. לאחר חקירה רצינית בנושא הגיעו לעינת (אנדריאה) גרנוב.

גרנוב היא מטפלת רוחנית, קוראת בזוהר הקדוש ומומחית ב"להוציא אנשים מבעיות קשות בחיים". לפני מספר שנים, גילתה גרנוב כי היא מבינה את הכתוב בספר הזוהר ושיש בידה כוחות על אנושיים. היא המשיכה לחפש את דרכה ולמדה ברחבי העולם את כל המקצועות הרוחניים האפשריים על מנת לסייע לאנשים במצוקותיהם. באחד המקרים אף הצליחה לעזור לטייס מסוק חילוץ בקטמנדו, למצוא ארבעה מטיילים ישראלים שנעלמו בסופת שלגים.

טיהור בתים. שלומי גבאי
טיהור בתים/שלומי גבאי

אחד הדברים הבולטים בתחום התמחותה, הוא טיהור בתים ובתי עסק מאנרגיות שליליות, רוחות, עין הרע, יסודות שליליים לבית, רוחות נפטרים ועוד. בשל העובדה שגרנוב משלבת רוחניות בתוך עבודתה, היא אינה נחשבת לעוד מטפלת. בעזרת כוחות אותם היא מזמנת, חשה עינת את האנרגיות הספציפיות השרויות בבית ומתאימה את תהליך הטיהור הספציפי לאותו בית.

טיהור בתים. שלומי גבאי
טיהור בתים/שלומי גבאי

לפני תהליך הטיהור עוברת גרנוב על כל פרט ופרט בבית. כך למשל גילתה כי מיטתה של הילה בת החמש, נמצאת בדיוק מול דלת הפרוזדור. "קלי קלות, הפכו לה את המיטה לצד אחר של החדר והילדה תישן כמו תינוקת" אומרת גרנוב ומסבירה: "בפרוזדור הבית עוברים כולם במשך היום. זה עם התסכול מהכישלון במבחן, זו עם העייפות שלה וכן הלאה. הקטנה שראשה מקביל לפרוזדור, קולטת לתוכה את כל האנרגיות הנמצאות שם, פלא שהיא מתעוררת כל לילה בחוסר נוחות"? לכן, עוד לפני הטיהור" מסבירה גרנוב, "צריך להבין שלכל חפץ ורהיט בבית יש תפקיד. לדוגמא, שעון ללא סוללה, עשוי לתקוע לנו הרבה מאוד שפע".

טיהור בתים. שלומי גבאי
טיהור בתים/שלומי גבאי

גרנוב מסבירה כי לא כל בית זוכה לאכלס בתוכו אנשים שמחים, בריאים, נטולי טראומות וכו'. "דמיינו לעצמכם בית שהתגורר בו חולה במחלה אנושה במשך שנים רבות" היא מסבירה, "האנרגיות של המחלה הצטברו במשך שנים בבית. אנרגיה היא כמו אבק. מצטבר תחת כל אותם מקומות שלא חלמנו להגיע אליהם ותמיד צובר עוד שכבה ועוד שכבה".

גרנוב מציינת כי ייתכן מאוד שהדיירים הבאים אחריו בדירה, יסבלו מתחושה לא נעימה, פעמים רבות אף בלתי מוסברת. טראומות, קנאה, דיכאון ועצב. "לעתים רוחות מהעבר או ישויות שונות, פוקדות את הבית ובני הבית אינם יודעים להצביע מדוע רע להם", מסברת גרנוב, "הם יכולים לצאת ליום עבודה, לפרוח, ולקמול ברגע שנכנסו הביתה. יש עצבים, יש מריבות, גם זוגיות וגם בין אחים, פרנסה נתקעת, עסקאות נהרסות, מצבי רוח משתנים, כל אלו ועוד עשויים להעיד על הימצאותם של כוחות שליליים בבית."

טיהור בתים. שלומי גבאי
טיהור בתים/שלומי גבאי

לאחר שלמדה שיטות טיהור רבות ברחבי העולם, הרכיבה גרנוב את שיטתה המיוחדת לטיהור, שיטה שהתבררה כיעילה במיוחד. היא לא תסלק אנרגיות של חולים, אם יש במקום רוחות מהעבר למשל.

עבור טיהור ביתכם תשלמו חמשת אלפים שקלים, ותדעו שהבית נקי מאנרגיות שליליות. בנוסף, אפשר למצוא אצלה ערכות טיהור קלות לתחושה טובה יותר בבית, במחירים מוזלים ונוחים. את כל החומרים מייצרת גרנוב תוך כדי שהיא מכניסה כוונות רוחניות לכל אורך תהליך יצירתם.

לדבריה, אנשים רבים שעברו את תהליך הטיהור מעידים כי הטיהור הותיר את יושבי הבית רגועים יותר, אוהבים יותר ומצליחים להתקדם בחיים. אחרי הטיהור, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים, כי רק דברים טובים יבואו עליכם.

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully