וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יענקלה רוטבליט גילה שזה לא הסנה שבוער, זה האדם

ערוץ מאיר

20.4.2014 / 8:00

כשמשה רבנו הבין שעליו לקום ולהוציא את בני ישראל ממצרים, הוא פעל בהשראת הסנה הבוער. חנן פורת ויענקלה רוטבליט הבינו שהאש נמצאת באדם, צחי אדם ואנסמבל שיר אדמה מסבירים - ושרים

צילום: ערוץ מאיר

מה יעשה אדם שבבוקר אחד שומע קולות ומבין שעליו מוטלת המשימה? אצל משה רבנו זה הסתיים בלקיחת מנהיגות שלא חפץ בה, כזו שבסופו של דבר הסתיימה בהוצאת בני ישראל מעבדות במצרים.

יענקלה רוטבליט וחנן פורת שאבו מכך השראה, והבינו שזה לא הסנה שבוער - זו האש באדם שגרמה למשה לבצע את המשימה. אדם צחי ואנסמבל שיר אדמה מסבירים ושרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האש באדם בוערת. רוטבליט/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ מאיר בטלוויזיה הוקם ומופק על ידי עמותת "יהדות באהבה ובאמונה", מיסודו של מכון מאיר. הסלוגן שלנו - "יהדות באהבה", שואב את השראתו מהמשנה במסכת אבות: "הוי מתלמידיו של אהרון, אוהב שלום ורודף שלום, אוהב את הבריות ומקרבן לתורה". זוהי גם מטרתו של ערוץ מאיר - לאפשר למי שרוצה להתחבר ליהדותו, למסורת בית אבא, לקבל תוכן טלוויזיוני יהודי איכותי וערכי מתוך אהבה לו ולילדיו, ולהעמיד תכנים יהודיים עמוקים שיהיו נגישים לכל אדם.

במסגרת וואלה! יהדות אנו מעניקים הצצה לתכנים של ערוץ מאיר בטלוויזיה. אתם מוזמנים לטעום, ליהנות, ולצפות בתוכניות המלאות של ערוץ מאיר בטלוויזיה בערוץ 96 ב-HOT וב-YES, וכן להיכנס לאתר האינטרנט של הערוץ.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully