וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע למקום קבורתם של אסתר המלכה ומרדכי היהודי

ערוץ מאיר

13.3.2014 / 8:00

בניגוד למקום קבורתו הלא ידוע של משה רבנו, למקומות קבורתם של גיבורי המגילה ישנן כמה גרסאות. יצאנו למסע בצפון הארץ בעקבות קבריהם של אסתר ומרדכי

יח"צ - חד פעמי

היכן קבורה אסתר המלכה? להבדיל מחוסר הידע שיש לנו על מקום קבורתו של משה רבנו, באשר למקום קבורתם של גיבורי המגילה - אסתר המלכה ומרדכי היהודי - יש בידינו כמה גרסאות שמפזרות לא מעט מידע. יונתן ואיתן יצאו למסע בצפון הארץ בעקבות מקום קבורתם של שתיים מהדמויות המרכזיות בהיסטוריה של העם היהודי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העתק של הכתר שהיה לראשה של אסתר המלכה. ומה לגבי מקום קבורתה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ מאיר בטלוויזיה הוקם ומופק על ידי עמותת "יהדות באהבה ובאמונה", מיסודו של מכון מאיר. הסלוגן שלנו - "יהדות באהבה", שואב את השראתו מהמשנה במסכת אבות: "הוי מתלמידיו של אהרון, אוהב שלום ורודף שלום, אוהב את הבריות ומקרבן לתורה". זוהי גם מטרתו של ערוץ מאיר - לאפשר למי שרוצה להתחבר ליהדותו, למסורת בית אבא, לקבל תוכן טלוויזיוני יהודי איכותי וערכי מתוך אהבה לו ולילדיו, ולהעמיד תכנים יהודיים עמוקים שיהיו נגישים לכל אדם.

במסגרת וואלה! יהדות אנו מעניקים הצצה לתכנים של ערוץ מאיר בטלוויזיה. אתם מוזמנים לטעום, ליהנות, ולצפות בתוכניות המלאות של ערוץ מאיר בטלוויזיה בערוץ 96 ב-HOT וב-YES, וכן להיכנס לאתר האינטרנט של הערוץ.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully