וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה כל שנה צריך לספר את אותו הסיפור?

13.4.2014 / 16:00

צריכים להרבות בסיפור. מה העניין של הסיפור הזה שכל כך חשוב לחזור עליו מידי שנה? הרב אורן אלעד מסביר שיותר מאשר ללמוד את סיפור יציאת מצריים, חשוב פשוט להעביר אותו הלאה

ערוץ מאיר

האם לא משעמם לספר כל שנה מחדש את אותו סיפור?. בהגדה של פסח אומרים ש"אפילו כולנו חכמים, כולנו, נבונים, כולנו יודעים את התורה, מצווה עלינו לספר ביציאת מצריים וכל המרבה לספר ביציאת מצריים הרי זה משובח". צריכים להרבות בסיפור אבל מה העניין של הסיפור הזה שכל כך חשוב לחזור עליו מידי שנה?

עם ילד על הידיים, הרב אורן אלעד מסביר שיותר מאשר ללמוד את סיפור יציאת מצריים, חשוב פשוט להעביר אותו הלאה, בצורה הכי נקייה שאפשר - לדורות הבאים.

איש על רקע ספינקס. ShutterStock
איש על רקע ספינקס/ShutterStock

ערוץ מאיר בטלוויזיה הוקם ומופק על ידי עמותת 'יהדות באהבה ובאמונה' מיסודו של מכון מאיר. הסלוגן שלנו - 'יהדות באהבה', שואב את השראתו מהמשנה במסכת אבות: 'הוי מתלמידיו של אהרון, אוהב שלום ורודף שלום, אוהב את הבריות ומקרבן לתורה'. זוהי גם מטרתו של ערוץ מאיר - לאפשר למי שרוצה להתחבר ליהדותו, למסורת בית אבא, לקבל תוכן טלוויזיוני יהודי איכותי וערכי מתוך אהבה לו ולילדיו, ולהעמיד תכנים יהודיים עמוקים שיהיו נגישים לכל אדם.

ב'וואלה יהדות' אנו מעניקים הצצה לתכנים של ערוץ מאיר בטלוויזיה. אתם מוזמנים לטעום, ליהנות, ולצפות בתוכניות המלאות של ערוץ מאיר בטלוויזיה בערוץ 96 ב HOT ובYES- ובאתר האינטרנט של הערוץ

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully