וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוץ מיום העצמאות, מה עוד קרה בחודש אייר?

ערוץ מאיר

30.4.2014 / 8:00

עליית יהודי עיראק. ל"ג בעומר, יום ירושלים וכמובן יום העצמאות. היום א' באייר. הזדמנות לספר מה קרה בחודש הזה.

יח"צ - חד פעמי

בחודש אייר שנקרא בתנ"ך חודש זיו התרחשו עוד דברים מלבד ההכרזה על הקמתה של מדינת ישראל. בב' באייר תש"י (1950), החל מבצע עזרא ונחמיה שבו הועלו 120 אלף יהודי עיראק למדינת ישראל. בי"ד באייר חל פסח שני, יום של הזדמנות נוספת להקרבת קורבן הפסח עבור אלו שלא יכלו להקריבו במועדו. בי"ח באייר מציינים את ל"ג בעומר, יום ההילולה של רבי שמעון בר יוחאי ובכ"ח באייר חוגגים את יום שחרור ירושלים ואחודה במלחמת ששת הימים. שישים שניות עם הדברים שכדאי לנו לדעת על חודש אייר.

לחודשים נוספים: לחצו כאן

הכרזת המדינה. לשכת העיתונות הממשלתית
הכרזת המדינה/לשכת העיתונות הממשלתית

ערוץ מאיר בטלוויזיה הוקם ומופק על ידי עמותת "יהדות באהבה ובאמונה", מיסודו של מכון מאיר. הסלוגן שלנו - "יהדות באהבה", שואב את השראתו מהמשנה במסכת אבות: "הוי מתלמידיו של אהרון, אוהב שלום ורודף שלום, אוהב את הבריות ומקרבן לתורה". זוהי גם מטרתו של ערוץ מאיר - לאפשר למי שרוצה להתחבר ליהדותו, למסורת בית אבא, לקבל תוכן טלוויזיוני יהודי איכותי וערכי מתוך אהבה לו ולילדיו, ולהעמיד תכנים יהודיים עמוקים שיהיו נגישים לכל אדם.

במסגרת וואלה! יהדות אנו מעניקים הצצה לתכנים של ערוץ מאיר בטלוויזיה. אתם מוזמנים לטעום, ליהנות, ולצפות בתוכניות המלאות של ערוץ מאיר בטלוויזיה בערוץ 96 ב-HOT וב-YES, וכן להיכנס לאתר האינטרנט של הערוץ.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully