וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם מסוגלים: 10 הסגולות שיעזרו לכם בחיים

15.5.2014 / 16:00

מפחדת להפיל את העובר? תזרקי כלבה למים. מעוניין לזכות בלוטו? בשביל זה צריך בוץ. ואם בא לך להיות עשיר תביא דלעת. 10 הסגולות שעוזרות להצליח בחיים ועוד אחת להנצל מהגיוס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

500 אלף איש עומדים להגיע גם השנה לקברו של רבי שמעון בר יוחאי במירון לכבוד הילולת ל"ג בעומר. מי שעוד מתכוונים להגיע הם בעלי הבסטות שמתכוונים לעשות שם קופה רצינית. הם ימכרו קמיעות ויציעו ישועות מכל הסוגים ולכל הצרכים. לכל קמע יש את הסגולה המיוחדת שלו. סגולה לפרנסה, לזיווג, ואפילו סגולה איך לזכות בלוטו.


אבל אל תדאגו, אתם לא צריכים לנסוע עד הצפון הרחוק, כי בוואלה! יהדות החלטנו להביא בפניכם את 10 הסגולות בשיטת "עשה זאת בעצמך"

כנסו לוואלה! יהדות
החרדית שגרה ברחוב: "הלוואי שהייתי מצליחה למות"
למה מדליקים מדורה בל"ג בעומר?
אניה בוקשטיין: "בית הדין הרבני - בריונים"
שאינו משיב כהלכה: הסיפור האמיתי של עמוס עוז והרב כהנא

לנשים בהריון דרושה כלבה

כלב עצוב. ShutterStock
כלב עצוב/ShutterStock

מה עושה אישה שהפילה, נכנסה שוב להריון וחוששת חס וחלילה להפיל שוב? הסגולה הראשונה היא בדיוק בשבילה.

מצרכים
אישה בהריון
כלבה מעוברת
נהר או מאגר מים

אופן ההכנה

קחי כלבה מעוברת, הביאי אותה ליד נהר או מאגר מים, הניחי את הרגל על הכלבה ותאמרי: "תני לי החי וקחי לך המת". לאחר מכן, זרקי את הכלבה למים, כן. כן. תזרקי אותה. בכך לכאורה הכלבה תפיל את העובר שלה ואת האישה תמנעי את ההפלה הבאה. הא. ולפני שארגוני בעלי החיים יזעקו, אנחנו מדגישים שעל פי הסגולה הזו, אין בזריקת הכלבה כוונה מעשית להרוג אותה. היא בטח תדע לשחות.

רוצה להכנס להריון? הביאי איתך ערלה

ברית מילה. ShutterStock
ברית מילה/ShutterStock

לפי ההלכה, את עורלת התינוק חייבים לקבור. אבל איפה למען השם תקברו את הערלה? בשביל זה הסגולה הבאה שתסייע לנשים שמתקשות להיכנס להריון.

מצרכים
ערלה
עץ פרי

אופן ההכנה

מיד לאחר ברית המילה, קחו את הערלה וקברו אותה תחת עץ נושא פרי. הגידו שוב את הפסוק מהסגולה הקודמת: "תן לי החי וקח לך המת". וכך העץ יפסיק להוציא פירות והאישה תלד ילדים. אגב, מכאן השתרשה הסגולה המוטעית לפיה נשים עקרות, אוכלות את הערלה כי הן חושבות שיש בכך עניין מיוחד. על זה אמרו המומחים: שקר.

כך תזכו בלוטו

כדור כדורגל שקוע בוץ, שפילד יונייטד מול פולהאם. GettyImages
כדור כדורגל שקוע בוץ, שפילד יונייטד מול פולהאם/GettyImages

זה כבר לא סוד. הישראלי הממוצע לא גומר את החודש. בשביל זה מצאנו לכם סגולה שאם תמלאו אחר ההוראות המדויקות – יש סיכוי רב שתהיו הזוכים הבאים בהגרלת הלוטו. במידה שחשבון הבנק שלכם מתנפח בכמה מיליונים, תזכרו איפה קראתם על כך לראשונה.

מצרכים
קלף
שמות של מלאכים
נייר
כדור בוץ
באר

אופן ההכנה

קחו קלף וכתבו עליו שני שמות של מלאכים. במקביל כתבו על נייר את כל המספרים שמשתתפים בהגרלת הלוטו השבועית. חתכו את המספרים לחתיכות נייר ויחד עם הקלף הכניסו אותם לתוך כדור בוץ. זרקו את הכדור לתוך באר מים או משהו מאולתר שדומה לבאר. עצמו עיניים וחכו. המספרים שיצופו למעלה הם המספרים שעליכם למלא בלוטו. אגב, בדרך כלל, לפחות 4 מהמספרים שיצופו יופיעו בהגרלה. וזה בדוק.

להגדיל את חשבון הבנק

דלעות האלווין. ShutterStock
דלעות האלווין/ShutterStock

מכירים את זה שבדרך כלל המצב הכלכלי שלכם הוא סביר אבל החודש נכנסתם להוצאה לא צפויה? בטח מכירים. תרצו לדעת מתי יהיה לכם שוב כסף בחשבון הבנק ולא תתמודדו יותר עם המינוס? בטח רוצים. אז הנה השיטה, סליחה הסגולה.

מצרכים
דלעת
סכין חיתוך

אופן ההכנה

חתכו דלעת ל-12 חלקים. תוציאו ממנה את הזרעים ודמיינו שכל חלק מסמן חודש אחר בשנה. תקעו זרע בודד בכל חלק. השאירו את החתיכות במקום מאוורר וחכו. הזרעים שגדלו מסמלים חודש עם כסף רב. החלקים עם הזרעים שנשארו קטנים מסמלים עבורכם את החודשים בהם נציג הבנק ירדוף אחריכם. אמיתי. תנסו את זה בבית.

רוצה להתחתן?

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

אחרי שכבר יש לכם כסף. ומספיק. הגיע הזמן להתחתן. סגולות לזיווג הן הסגולות שחיפשתם? הנה כמה. יש פסוק שאומר "פתחו לי פתח כחודו של מחט ואני אפתח לכם כפתחו של אולם". או במילים עממיות: תעשו מאמץ עבור משהו שאתם ממש, ממש רוצים, ואלוקים ישלים את המלאכה.

מצרכים
טבעת
טלית

אופן ההכנה

אם אתה גבר ומחפש את האישה של חייך, קנה טבעת וזה יזרז אותה להיפגש איתך בקרוב. נשים? אתן יכולות לקנות טלית או טבעת עבור הגבר שטרם כבשתן את ליבו.

מחפש זיווג?

פוסטר הסרט היא.
פוסטר הסרט היא

סגולה נוספת היא דווקא בתפילה. אומרים שכוחה של תפילת מנחה היא זירוז הזוגיות.

מצרכים
אישה רווקה
גבר רווק

אופן ההכנה

מה שעליכם לעשות זה לבקש לפני התפילה כך: "יצחק אבינו, בוא איתי לתפילה לפני הקדוש ברוך הוא, וכמו שהיו לך ניסים בזיווג שלך, כך גם לי יהיו ניסים בזיווג שלי". אל תהססו לומר זאת. גם אם זה נשמע לכם, איך נאמר? עממי מידי. לאחר מכן, כשאתם בשיאה של תפילת העמידה והגעתם לברכת "שומע תפילה", בקשו מאלוקים שיעזור לכם למצוא את זיווגכם. תפילות תמיד עוזרות, מומלץ.

מישהו אמר חתונה?

בובות חתן וכלה על עוגת חתונה. ShutterStock
בובות חתן וכלה על עוגת חתונה/ShutterStock

הגבר או האישה של חייכם עדיין מתעכבים? נסו את הדבר הבא.

מצרכים
כוס שבורה של חתן וכלה
ארנק
חלה
יין

אופן ההכנה

קחו משברי הכוס ששובר החתן מתחת לחופה, שמרו עליהם אצלכם בארנק או בכיס. איכלו מהחלה של החתן והכלה בחתונה ולקינוח, שתו מהיין של שבע הברכות. העיקר שבסוף יהיה מזל טוב וחיים מאושרים.

לשמר את האהבה בעזרת ביצה קשה

ביצה ענקית של ציפור הפיל שנכחדה נמכרה במאה אלף דולרים, 24 באפריל 2013. רויטרס
ביצה ענקית של ציפור הפיל שנכחדה נמכרה במאה אלף דולרים, 24 באפריל 2013/רויטרס

מזל טוב! התחתנתם. יש לכם כסף וגם דרך להיכנס להריון וכעת הסגולה לאהבה נצחית.


מצרכים
ביצה
עט או טוש
4 כוסות מים


אופן ההכנה

המוקבל הרב יצחק כדורי, שהלך לעולמו אמר לכתוב על ביצה את הבקשה. לדוגמא: "דוד בן שרה יאהב את רחל בת אסתר, ישמע בקולה ויעשה כרצונה". לאחר מכן, מרתיחים את הביצה בתוך סיר עם 4 כוסות מים ואומרים: "כמו שהמים רותחים כך ירתח ליבו של דוד בן שרה בלבה של רחל בת אסתר". וכעת איכלו את הביצה. הרתיחו שוב את המים ואימרו את המשפט פעם נוספת. וכך שוב ושוב למשך 7 ימים (בכל הרתחה יש לשים לב שכמות המים היא 4 כוסות). לאחר 7 ימים שופכים את המים במקום שבו הגבר הולך או שנותנים לו לשתות את המים.

רוצה לצאת מהנישואים? כנסי לקערה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם המזל שלכם רע ואחרי כל הסגולות עדיין החיים אינם מחייכים אליכם, שימו לב לסגולה הבאה. היא עבור האישה שרוצה להתגרש מבעלה. כן, אולי לא תאמינו. יש סגולה כזו.

מצרכים
אישה שרוצה להתגרש
קמע מיוחד
קערת מים

אופן ההכנה

על האישה לעמוד בתוך קערת מים ובתוכה קמע מיוחד המורכב מאותיות של מלאכים (יש לפנות למקובל השכונתי לקבלת עוד פרטים). האישה רוחצת את צד הגוף השמאלי, כולל את כל איבריה. ולאחר מכן, מהמים הללו וממרכיבי אפייה נוספים היא מכינה עוגה ומאכילה את בעלה.

לשרוף את האבן לחמם את הלב

טבח הודי רצח אישה עם אבן לאחר שזו איימה כי תגיד שאנס אותה. GettyImages
טבח הודי רצח אישה עם אבן לאחר שזו איימה כי תגיד שאנס אותה/GettyImages

רק לאחרונה התפרסם שחמישים אחוז מאמני ישראל חוזרים בתשובה או נמצאים בתהליך כזה. רוצים לעלות את אחוז החוזרים?

מצרכים
אשם שרוצה לחזור בתשובה
אבן
תנור
חלות
קבר של צדיק

אופן ההכנה

קחו אבן, רשמו עליה את השם שלכם, הכניסו אותה לתוך תנור שנאפות בו חלות שבת ומוקדם יותר הפרישו מהן חלה לזכותו של המבקש לחזור בתשובה. במהלך החימום אימרו: "כמו שאבן זו מתחממת כך יתחמם לבו של פלוני בן פלונית לאהוב את השם". בסיום האפייה, הוציאו את האבן וחממו אותה 10 ימים ברצף (אפשר להניח את האבן בתוך נר נשמה). לאחר עשרה ימים, הניחו את האבן על קברו של הצדיק ותקוו שהדרך לחזרה בתשובה תהיה קצרה.

רוצה להשתמט מהצבא בלי להכנס לכלא 6?

סרבן המצפון נתן בלנק השתחרר מכלא 6, 4 ביוני 2013. שלומי גבאי
נתן בלנק שסתם ישב חצי שנה בכלא צבאי. חבל, יש סגולה בשביל זה/שלומי גבאי

עניין גיוס האברכים לצבא תפס תאוצה בחודשים האחרונים וכידוע יש כאלה (ולא רק חרדים. ראו תמונה למעלה) שחוששים מהבקו"ם. אל דאגה, גם לזה יש סגולה. חשוב להדגיש שהסגולה הזאת היא להנצל מצבא זר בחוץ לארץ ולא מצה"ל. למה? פשוט מאוד, כי עוד לא נולד הקמע המניאק שיכול לעצור את הזמן ולשחרר אותך מהשירות.

מצרכים
בחור צעיר
צבא


אופן ההכנה

כל מה שעליו לעשות זה לומר 12 פעמים בלב את המשפט: "נדון נדרון נססו נשקצו אגלא" ולאחר מכן לומר את התפילה הבאה: "יהי רצון שתצילו את פלוני בן פלונית מן השלטונות ולא יאסרוהו לעולם אמן".

הרב חיים פוקס. באדיבות המצולמים
הרב חיים פוקס/באדיבות המצולמים

הרב חיים פוקס, העומד בראש מכון "סגולת אמת", עוסק בחקר אמיתות כתבי יד עתיקים העוסקים בענייני קמעים, סגולות, מזלות וגורלות הנפוצים. לדבריו, "אסור לאדם לחיות לפי סגולות. מי שיש לו צרה, עליו לנסות את כל הדרכים ההגיוניות כדי לפתור אותה ורק אם לא יצליח יכול לנסות סגולות".

הרב פוקס מדגיש כי הרבה מהסגולות היום הינם עיוות של סגולות מהעבר ולפעמים אפילו מומצאות במיוחד לקהל לקוחות (רווקות, חשוכי ילדים, פושטי רגל וכו?) ולכן לפני שעושים איזו סגולה, יש לשים לב ולברר זאת קודם אצל רבנים מקובלים מומחים. הוא גם מדגיש כי פירוש המונח "סגולה" הינו "דבר שמסוגל?. כלומר לפעמים היא מסוגלת יותר לעזור ולפעמים פחות. יכול להיות שסגולה מסוימת תעבוד על אדם אחד פחות ממה שתעבוד על אדם אחר ולכן מראש אסור לפתח ציפיות. הוא שב ומדגיש כי "אדם צריך לעשות השתדלות ולקחת את הסגולה כאופציה האחרונה". הוא ציין שיש להפריד בין שתי המונחים, "סגולה" ו"תפילה סגולית". האחרונה הינה בגדר ?לא חוזרת ריקם? כלומר היא תמיד עובדת.

8
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully