וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביבים, בלי ירושלים לא הייתם בעיר

ערוץ מאיר

28.5.2014 / 9:39

כשאדם נמצא עם יאכטה בלב ים ונגמר לו הדלק, הוא מרים מפרשית ונותן לרוח לקחת אותו לחוף. תל אביב היא כמו היאכטה אבל בלי הרוח, בלי ירושלים, אי אפשר להגיע אל החוף

יח"צ - חד פעמי

מה צריכים תושבי תל אביב להרגיש ביום ירושלים? הרב אורן אלעד יוצא למסע תודעתי בין תל אביב לירושלים. כשאדם נמצא עם יאכטה בלב ים ונגמר לו הדלק, הוא מרים מפרשית ונותן לרוח לקחת אותו לחוף. תל אביב היא כמו היאכטה. היא כאן, היא עכשווית והיא שוקקת חיים, עבודה ועשייה, אבל בלי הרוח, בלי ירושלים, אי אפשר להגיע אל החוף. ירושלים היא הנשמה של הגוף הישראלי ואי אפשר בלעדיה. גם החיים התל אביבייים שוקקי החיים צריכים להתחבר לקדושה הירושלמית.


לעוד פינות של הרב אורן

שלג יורד בכותל המערבי בירושלים. טלי מאייר
הכותל/טלי מאייר

ערוץ מאיר בטלוויזיה הוקם ומופק על ידי עמותת "יהדות באהבה ובאמונה", מיסודו של מכון מאיר. הסלוגן שלנו - "יהדות באהבה", שואב את השראתו מהמשנה במסכת אבות: "הוי מתלמידיו של אהרון, אוהב שלום ורודף שלום, אוהב את הבריות ומקרבן לתורה". זוהי גם מטרתו של ערוץ מאיר - לאפשר למי שרוצה להתחבר ליהדותו, למסורת בית אבא, לקבל תוכן טלוויזיוני יהודי איכותי וערכי מתוך אהבה לו ולילדיו, ולהעמיד תכנים יהודיים עמוקים שיהיו נגישים לכל אדם.

במסגרת וואלה! יהדות אנו מעניקים הצצה לתכנים של ערוץ מאיר בטלוויזיה. אתם מוזמנים לטעום, ליהנות, ולצפות בתוכניות המלאות של ערוץ מאיר בטלוויזיה בערוץ 96 ב-HOT וב-YES, וכן להיכנס לאתר האינטרנט של הערוץ.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully