וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה פיוט דוד דאור אוהב במיוחד?

ערוץ מאיר

19.6.2014 / 8:00

דוד דאור מספר שכבר בילדותו הוא נשבה ביופיו של הפיוט "שלום לך דודי" בביצועו של ג'ו עמר: "הפיוט הזה עושה לי טוב בלב". הרב דוד מנחם מסביר מה הפיוט מספר לנו

יח"צ - חד פעמי

אחד הפיוטים שהזמר דוד דאור אוהב במיוחד לשיר בהופעותיו הוא הפיוט "שלום לך דודי" של רבי שלמה אבן גבירול. בתוכנית "ניגון של הלב" המשודרת בערוץ מאיר, משוחח הרב דוד מנחם עם דוד דאור על הסיבות לחיבתו לפיוט. דאור מספר שכבר בילדותו הוא נשבה ביופיו של הפיוט בביצועו של ג'ו עמר. "הפיוט הזה עושה לי טוב בלב. הוא מדבר על אהבה ושלום ויש בו את כל המילים שאני אוהב".

הרב דוד מנחם מסביר שהשיר הוא בעצם שיח בין הדוד והרעיה של שיר השירים, הלא הם הקדוש ברוך הוא ועם ישראל. הרעיה אומרת לדוד לרוץ לקראתה, הדוד עונה לה: יש עוד זמן. עכשיו לא הזמן לאהבה, אבל הרעיה מתעקשת ורוצה שהאהבה תתעורר עכשיו. היא לא רוצה להחמיץ אותה. עם ישראל רוצה שהמשיח כבר יגיע ויביא לעולם אהבה, רחמים ושלום. הרב דוד מנחם ודוד דאור מבצעים יחד את הפיוט "שלום לך דודי".

לפרק המלא

אתם מוזמנים לטעום, ליהנות, ולצפות בתוכניות המלאות של ערוץ מאיר בטלוויזיה בערוץ 96 ב-HOT וב-YES, וכן להיכנס לאתר האינטרנט של הערוץ.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully