וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם החופש הגדול, גדול מידי?

ערוץ מאיר

6.7.2014 / 11:00

איך מתמודדים עם יותר מחודשיים של חופש גדול? חגי לובר משוחח עם הרב אלישע אבינר, יו"ר ארגון לב אבות, העוסק בהעצמת הורים למתבגרים, על החופש הגדול

קרדיט: ערוץ מאיר

הרב אבינר אומר שאם מנצלים את החופש בצורה מיטבית ומירבית הוא יכול להיות גם חופש ארוך. החופש צריך לבנות קומה נוספת על גבי שנת הלימודים וצריכים לנצל אותו על מנת להעשיר את הנפש בדברים שלא מקבלים בשנת הלימודים. כשמדובר בילדים קטנים צריכים לפתח בהם מיומנויות וכוחות בנפש שהם לא הצליחו לפתח במהלך השנה. הניצול של החופש הוא מנוחה של הכוחות שהתאמצו במהלך כל השנה כולה. יש ילדים שהצד הלימודי הוא לא הצד החזק שלהם והם חזקים דווקא בתחומים אחרים שחיוניים להתפתחות שלהם. החופש הגדול הוא ההזדמנות לפתח את הכוחות הללו. מי שמסוגל ללמוד כל השנה וטוב לו בכך, שילמד כל השנה, אבל צריכים לזכור שמדובר ביחידי סגולה. רובנו צריכים את החופש הגדול. הרב אבינר מזכיר לנו שגם הבית הוא מסגרת ולא רק בית הספר. אמנם זו מסגרת יותר נזילה אבל עדיין זו מסגרת ולהורים יש אחריות לצוק בה תוכן.

לסדרת 'דרכי חיים חינוך' לחצו כאן

במסגרת וואלה! יהדות אנו מעניקים הצצה לתכנים של ערוץ מאיר בטלוויזיה. אתם מוזמנים לטעום, ליהנות, ולצפות בתוכניות המלאות של ערוץ מאיר בטלוויזיה בערוץ 96 ב-HOT וב-YES, וכן להיכנס לאתר האינטרנט של הערוץ.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully