וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו נגד הביקורת: ?אני אוכל רק כשר?

4.10.2014 / 21:25

בעקבות הביקורת שהופנתה כלפיו על כך שאכל במסעדה לא כשרה יחד עם שלדון אדלסון, הודף הערב רה"מ נתניהו את הדברים ואומר כי הוא לא אכל מאכלים לא כשרים: "גם באירועים פרטיים אני לא אוכל מאכלים לא כשרים. אנחנו נוהגים כמשפחה יהודית"

נתניהו בראיונות לתקשורת בארה"ב: "הביקורת על ישראל תמוהה". צילום מסך
נתניהו בראיונות לתקשורת בארה"ב: "הביקורת על ישראל תמוהה"/צילום מסך

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הודף הערב (מוצ?ש) את הביקורת שהופנתה נגדו על כך שבמהלך ביקורו בארה?ב, מיד לאחר נאומו באו?ם, הוא נפגש עם המיליארדר שלדון אדלסון וסעד במסעדה לא כשרה שהתפריט בה מציע ?פירות ים, סרטנים וחזיר?.

"אני מקפיד לא רק בבית ראש הממשלה ובאירועים פומביים, ציבוריים, גם באירועים פרטיים אני לא אוכל מאכלים לא כשרים?, אמר נתניהו בראיון לערוץ 2. ?יש לי גם שני משגיחי כשרות לפחות, צמודים אליי", כשהוא מתכוון לבניו ולאחר מכן הזכיר גם את רעייתו שרה.

חרדים נגד נתניהו: "סעד במסעדת חזיר"

"אנחנו שומרים על זה ואני שומר על זה וככה אני נוהג ואני חושב שזה נכון לעשות - גם כראש ממשלת ישראל. אבל מעבר לזה, ככה אנחנו נוהגים כמשפחה יהודית". נתניהו עקץ את אלו שמתחו נגדו ביקורת, ?נכנסים אצלי לפגישות, לצלחת, כבר בדקו באיזה נייר טואלט משתמשים. יש לי פתרון בשביל זה - בסוף נשים כאן מצלמות של ריאליטי ונפתור את הבעיה לכולם".

נתניהו התייחס לביקורת לאחר שהשבוע גורמים רבים מתיו נגדו ביקורת על כך שסעד עם אדלסון במסעדה לא כשרה. הפגישה עוררה את זעמם של ח?כים חרדים שראו בה הזדמנות לתקוף את נתניהו מתוך ספסלי האופוזיציה. ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) אמר כי "מגעיל שאבירי ההון-שלטון אוכלים יחד במסעדת חזיר. ביום כיפור יש להתפלל עליהם ועל זרעם שיזכו לתשובה".

לביקורת החרדית הצטרף גם השר לשעבר יוסף פריצקי. בראיון לרדיו "קול ברמה" אמר כי הארוחה של נתניהו במסעדה "מתקשרת לכל הפרהסיה הציבורית שלו כנהנתן וכמבזבז כספים". לדבריו, "דמות ממלכתית צריכה לקיים בפרהסיה עקרונות מקובלים, להיות צנועה ולא לנהוג בהתרסה".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully