וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעורר סערה: אישה הוטבעה במקווה. צפו

12.10.2014 / 19:38

ארגון המקדם פתרון לנישואים אזרחיים עורר סערה כשפרסם ברשת סרטון נגד הרבנות הראשית ובו נראית אישה נאבקת לצאת מהמקווה והבלנית ממשיכה לחסום אותה. "מחריד, מזעזע ומגעיל"

צילום מסך

"משפחה חדשה", ארגון המקדם פתרון לנישואים אזרחיים בישראל, נקלע ביממה האחרונה למתקפה של גולשים ברשת נגדו לאחר שהעלה קמפיין נגד הרבנות הראשית לישראל ובמסגרתו פרסם סרטון שנוי במחלוקת. בסרטון שכבר הוסר מהדף הרשמי של הארגון, אך עדיין מופיע בדפים פרטיים, נראית אישה שהוטבעה על ידי בלנית במקווה תחת הסלוגן "את לא חייבת לעבור ברבנות על מנת להיות מאושרת".

בוואלה! יהדות לא מפחדים משאלות

הבחירות שיכריעו אם החרדים איבדו שליטה

לא רק באוטובוס: בבית המקדש הנשים ישבו מאחורה

כל שמחות בית השואבה: המדריך המלא

סקס סמים ורבנים: ההיפים שחזרו בתשובה בוודסטוק

בתחילת הסרטון מופיעה אישה שממתינה בחדר סמוך למקווה. "אני בדיוק מחכה לבלנית. מקווה שהמים נקיים לפחות. לכי תדעי מי היה פה קודם". בהמשך הבלנית קוטעת את השיחה: "בואי בבקשה", היא אומרת לטובלת ומכוונת אותה לכיוון המקווה עצמו. בשלב הזה, הטובלת מעלה את חששותיה: "אני מתביישת". הטובלת משיבה לה: "אל תתביישי. כנסי כנסי" ולאחר שהיא ממשיכה להתמהמה, היא מפצירה בה שוב: "נו. נו".

הטובלת מסירה את החלוק שמעליה ומברכת: "ברוך אתה ה' אלוקינו מלך העולם אשר קידשנו במצוותיו וציוונו על טבילה". הטובלת יורדת למים והבלנית מחזיקה אותו בזמן שהיא נאבקת לנשום אוויר ולצאת מהמים. "את לא חייבת לעבור ברבנות על מנת להיות מאושרת", נכתב בסופו. "היום יש פתרון! לנישואים אזרחיים בישראל".

"הקמפיין שלכם אודות הטובלת במקוה מזעזע, מעוות ואלים. טוב יהיו אם תסירו אותו מהאויר", כתב אחד הגולשים. גולשת אחרת הוסיפה: "סרטון מחריד ומגעיל. אני הכי בעד חרם אזרחי של חילונים על הרבנות, אבל לא זו הדרך! ובכן אני לא חייבת לעבור ברבנות, אבל גם בארגון משפחה חדשה אני ממש לא חייבת לעבור ותודה על נורת האזהרה". גולשת אחרת כתבה: "הסרטון של המקוה הוא סרטון זדוני מכוון להסתה ובכלל לא ראוי".

הסרטון זכה ללייקים ושיתופים רבים, אך גם גרר תגובות קשות מאד. אולי בשל כך, הוא הוסר מהדף הרשמי של הארגון אך ממשיך להופיע בו דרך אנשים פרטיים שפרסמו אותו על הדף.

ב"משפחה חדשה" סירבו להתייחס לידיעה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully