וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלת רב: האם מותר לעשן קנאביס שגדל בשנת שמיטה?

27.10.2014 / 15:16

לא מדובר בבדיחה אלא בסוגיה הלכתית חשובה שמטרידה לא מעט אנשים. אהוד מאיר, עורך וואלה! יהדות, יצא לבדוק מה תגובת הרבנים. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

טרוריסטים במלכוד: ועדת השרים לחקיקה אישרה אתמול שישראלים המצטרפים ללחימה עם דאעש יידונו לחמש שנות מאסר כאשר ינסו לחזור לביתם - גם אם הפעילות הטרוריסטית לא הופנתה כלפי ישראל, ובכך הצטרפה למדינות מערביות נוספות המנסות להתמודד עם התופעה. ברוב המדינות מתגבשת מדיניות נוקשה של עונש מאסר ממושך כלפי אותם לוחמים שרוצים לחזור, מתוך חשש שהם ינסו לבצע פיגועים במערב ויהוו סכנה ביטחונית למדינה, אך חלקם רוצים לחזור כי הבינו את טעות דרכם. בזמן שבבריטניה מתקיים דיון ציבורי על האפשרות להעמיד את הלוחמים לדין בעוון בגידה, אשמה שעונשה מוות, בדנמרק מקבלים את הלוחמים החוזרים בזרועות פתוחות ומקווים לאקלם אותם חזרה בחברה, בתקווה שהם יחזרו לדרך המלך.

הסיעות מבטיחות: בעוד השיח על בחירות מוקדמות מסרב לדעוך, נפתח היום מושב החורף של הכנסת שמבטיח לא מעט נקודות חיכוך בין סיעות הקואליציה. פנינו לראשי המפלגות וביקשנו נושא אחד שהם מבטיחים לקדם במהלך המושב: בעבודה ובחד"ש ייאבקו בתקציב; בקדימה ינסו לקדם תוכנית דיור; בישראל ביתנו ינסו למנוע את "ההשתוללות" של חברי הכנסת הערבים; ביש עתיד יילחמו ביוקר המחייה; הבית היהודי יקדמו חוקים שיסייעו לשמירה על חיילי צה"ל; מרצ יקדמו חקיקת חוק יסוד לזכויות חברתיות; ורע"מ-תע"ל ישימו במרכז את מדיניות התכנון והבנייה במגזר הערבי.

בית"ר והפועל תל אביב ייפגשו הערב בבלומפילד: מבצע "צוק איתן" העמיק את המשקעים בין שתי הקבוצות והיריבות ביניהן כבר מזמן לא מסתכמת באווירה ספורטיבית: בשישי האחרון התפרצו אוהדי בית"ר לאימון עם שלטים "הפועל מייצגת את עזה, בית"ר את ישראל", ו-"מהאצטדיון של החמאס לא חוזרים בלי ניצחון", במטרה להלהיב את השחקנים לקראת המשחק הצפוי. וגם ביקורו הראשון של אלי טביב, הבעלים השנוא לשעבר של הפועל תל אביב והיום הבעלים של בית"ר, רק מוסיף למתיחות. איך זה ייגמר?

התחזית: הלילה קריר. מחר התקררות נוספת עם סיכוי לגשם בצפון ובמישור החוף.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully