וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על פי הקבלה: היום בצהריים, 9 דקות של "עת רצון"

1.12.2014 / 4:46

"רגעים נדירים": לפי מקובלים ורבנים חרדים, היום, בין 13:42 ל-13:51, זה זמן של "עת רצון נדירה" שבו "שערי שמיים נפתחים וצינורות של שפע ורחמים מגיעים אלינו. מה שאתה מבקש, אתה מקבל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם חיכיתם לרגע מסוים בו תוכלו לבקש כל מה שתרצו, היום זה קורה. 9 דקות, בין 13:42 ל-13:51, מכונות "עת רצון נדירה". על פי רבנים ומקובלים, בדקות אלו נפתח "חלון הזדמנויות" שבו "כל דבר שאדם מבקש או מתפלל הוא רואה מיד ישועות". במגזר החרדי ישנה דריכות לקראת השעה המדוברת ויש גם מי שמנצל את הדקות האלה להרוויח כסף.

האמונה הזו מבוססת על פי "ברית מנוחה", ספר קבלה שנכתב לפני יותר מ-1000 שנים, שבו נכתב כי "השנה התשיעית ליובל, והחודש התשיעי, והיום התשיעי, והשעה התשיעית, היא שעת רצון מיוחד ומסוגל מאד, והיא שעה המכונה להצלחה כי הוא צינור כל השפע וכל הנולד בו עולה למלוכה".

הרב יצחק בצרי, בנו של המקובל הרב דוד בצרי מירושלים, הסביר כי אירוע זה מתרחש פעם ב-50 שנה, ולפי חשבונות שערכו מקובלים, שנה שעברה זו הייתה הפעם האחרונה שציינו אותו. אך לדבריו, גם השנה, יש בזמן הזה סגולה גדולה. "במציאות שבה לא מציינים את שנת "היובל", אפשר להסתפק גם בספירת החודש התשיעי, היום התשיעי, השעה התשיעית, במרווח זמן מדויק של תשע דקות. אומנם לא כמו בשנה התשיעית, אך גם בזמן הזה יש עת רצון, זמן שבו שערי שמיים נפתחים וצינורות של שפע ורחמים מגיעים אלינו. מה שאתה מבקש, אתה מקבל".

ברכת כוהנים בכותל, אוקטובר 2014. רויטרס
מה שאתה מבקש אתה מקבל/רויטרס

במיילים שהופצו ביממה האחרונה נכתב: "יש סגולות ויש סגולות... יש סגולות שמקורם דל וחלש מאוד.. יש סגולות לעומתם, שמקורם ממקום רם ונישא קדוש ונאמן ... כמוהו היא הסגולה המפורסמת בשם: 9-9-9. אל תהיה בטלן!!! תנצל את השעה הזאת עם כל דבר רוחני: תפלה... לימוד תורה... עשיית מעשה חסד... עמידה בניסיונות... העיקר: דע את אשר לפניך! ועורר בכך את ה'עת-רצון' העליון של הבורא ומנהיג היקום לבוא לעזרתך בכל תחום".

בכרזה שהופצה ברשתות החברתיות הוגדרו 9 הדקות אלו כ"רגעים נדירים שאסור לפספס" ובהם ניתן "לבקש את כל מה שליבנו חפץ, התפילה מגיעה עד כיסא הכבוד", נכתב בה, "בריאות, פרנסה, זיווג – כל אחד ובקשתו הפרטית".

ההכרה בסגולה הגיעה גם לפתחם של ארגוני הצדקה במגזר החרדי שרואים בכך הזדמנות להרוויח כסף. בין היתר, חלקם מציעים למי שיתרמו דרכם סכומי כסף קטנים לקבל ברכה מרבנים בכירים במגזר החרדי, בהם אדמו"רים חסידיים, ליטאים וספרדים, שיתפללו בדקות האלה למען התורמים.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully