וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק רוני דלומי, דנה פרידר וטל מוסרי מדליקים את במות הפסטיגל

22.12.2014 / 11:30

שיתוף פעולה ייחודי בין הנהלת הפסטיגל לארגוני ההתחדשות היהודית הפך את החנוכיה לכוכבת. תחת הכותרת "חוגגים יחד כל אחד בדרכו"- נפתחו אמש מופעי הפסטיגל בהדלקת נר מיוחדת של ארגוני ההתחדשות היהודית והקהל במקום

יח"צ - חד פעמי

הרב אסטבאן גוטפרינד מ"בית תפילה ישראלי" צעד אמש למרכז הבמה ביחד עם ילדים פעילי הארגון: "מה שמדהים בעיניי הוא איך לא חשבו על זה קודם? הפסטיגל, כבר במשך עשורים, הוא מוסד חנוכה ישראלי שכמעט כל ילד מכיר והיום כבר יש הורים שגדלו שמביאים את הילדים שלהם לפסטיגל, ולצד זה הדלקת נר הוא מוסד חנוכה יהודי שקיים מאות שנים. להפגיש בין המוסדות האלו, לחבר את המסורת הישראלית לזו היהודית-ישראלית, זה פשוט מקסים ומרתק. לעמוד שם מול 7,000 איש ולהדליק איתם נר חנוכה זו חוויה מרגשת שמרגישה מאוד נכון במיוחד כשכולנו מברכים ביחד על הנר ואומרים אמן. מבחינתי זה לא רק נכון אלא מוכיח שהדיכוטומיה של דתי-חילוני מיושנת, רוב האנשים נעים כיום באופן טבעי בין הישראלי, ליהודי, לחילוני לדתי שבתוכם. תגובת הקהל ממחישה את עוצמתם של טקסים שיש בכוחם לקרב לבבות ולגשר מעל פערים".

לא רק רוני דלומי, דנה פרידר וטל מוסרי מדליקים את במות הפסטיגל. עמותת שערים,
לא רק רוני דלומי, דנה פרידר וטל מוסרי מדליקים את במות הפסטיגל/עמותת שערים
לא רק רוני דלומי, דנה פרידר וטל מוסרי מדליקים את במות הפסטיגל. עמותת שערים,
לא רק רוני דלומי, דנה פרידר וטל מוסרי מדליקים את במות הפסטיגל/עמותת שערים

ליאור וינטרוב, מנכ"ל שערים לקידום יהדות ישראלית אמר כי "הוא שמח מאוד על כך שהנהלת מופע החנוכה המצליח – הפסטיגל, הזמינה את ארגוני ההתחדשות היהודית- ישראלית לקחת חלק ולסייע בהעברת מסרים ערכיים הרלוונטים מתמיד לילדים, נוער ומבוגרים בישראל של היום. החיבור עם הפסטיגל הוא הזדמנות נפלאה לחשוף את פעילותנו החשובה שנעשית כיום ברחבי הארץ".

בפעילות משתתפים עשרות ארגוני התחדשות יהודית כגון: צו פיוס, בית תפילה ישראלי, מרק"ם- רשת הקהילות המעורבות לחילונים ודתיים, החברה למתנס"ים- מרכזים קהילתיים בע"מ, ממזרח שמש - מרשת 'כל ישראל חברים' ומועצת המכינות הקדם צבאיות.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully