וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילם "סלפי" עם האדמו"ר ועורר סערה במגזר

17.2.2015 / 13:55

מנחם ישראל מלוב, חסיד חב"ד, הגיע לפני כמעט חודש לביתו של רבי נחום דב בראייר, האדמו"ר מבויאן, והציג לו בקשה חריגה: להצטלם עם האדמו"ר. אחרי שפרסם את התמונה, עורר סערה במגזר החרדי

האדמור מבויאן. מנחם ישראל מלוב, מערכת וואלה! NEWS
"ידעתי שהוא יסכים" מנחם ישראל מלוב עם האדמו"ר/מערכת וואלה! NEWS, מנחם ישראל מלוב

לפני כמעט חודש, בשעת לילה מאוחרת, הגיע מנחם ישראל מלוב, חסיד חב"ד, לביתו של רבי נחום דב ברייאר, האדמו"ר מבויאן - בירושלים. הוא ביקש להתייעץ עמו בעניינים הנוגעים לחייו האישיים וכשהסתיימה השיחה בניהם, הציג מלוב בקשה חריגה: "אני רוצה לעשות תמונה עם האדמו"ר". האדמו"ר שאינו נוהג להצטלם ואף ביקש בעבר להימנע מפרסום תמונותיו, נעתר לבקשה. מלוב פרסם את התמונה - ועורר סערה.

"חבר ותיק", כתב מלוב בפייסבוק לצד התמונה, "אשר היה הסנדק בברית שלי לפני 21 שנים, האדמו"ר מבויאן למי שמכיר". הכיתוב והתמונה עוררו סערה והוא נדרש על ידי גורמים חרדים שונים להסיר את התמונה. מלבד זאת, גם תמונות שצילם מלוב בביתו של האדמו"ר פורסמו בחשבון הפייסבוק שלו, ועוררו סערה, לא רק בשל העובדה שמדובר בפוזות נדירות, אלא גם בשל כך שהאדמו"ר הוא אחד מבכירי המנהיגים החסידיים בישראל ובדרך כלל ממעט להצטלם.

האדמור מבויאן. מנחם ישראל מלוב, מערכת וואלה! NEWS
צילם תמונות נדירות של האדמו"ר בביתו/מערכת וואלה! NEWS, מנחם ישראל מלוב

"זה לא הישג בעיניי", הסביר מלוב לוואלה! יהדות, "אבל לא ידעתי שזה יעורר סערה כל כך גדולה. פרסמתי את התמונה ורציתי שזה יעשה לי טוב על הלב, לא היה לי מושג שזה הגיע לאן שזה הגיע". הוא מספר כי קודם שצילם את האדמו"ר, התבקש ללמוד איתו שיעור בספר ה'תניא' שקשור בחזרה בתשובה.

השיא, מבחינתו היה כשהאדמו"ר הסכים לעשות איתו תמונת סלפי, "לא יכולתי לצלם תמונה שלנו עם המצלמה כי זו עדשה רחבה, הייתי צריך חצובה ולא הייתה לי. אמרתי לרבי שאני צריך לעשות את זה עם הפלאפון ובהתחלה הוא סירב ורק לאחר מכן אישר לו".

לשאלה האם זה הפתיע אותו שהאדמו"ר נענה לבקשתו, השיב: "ידעתי שהוא יסכים, אך גם הבנתי שיהיה קשה לשכנע אותו לעשות את זה עם הטלפון". על הכיתוב שעורר סערה, אמר מלוב: "כתבתי את הדברים בתמימות, לא מעניין אותי מה אנשים חושבים אבל אני מתנצל בפני האדמו"ר אם הפרסום - גרם לנזק עבורו".

האדמור מבויאן. מנחם ישראל מלוב, מערכת וואלה! NEWS
האדמו"ר הצטלם בחדרו/מערכת וואלה! NEWS, מנחם ישראל מלוב
האדמור מבויאן. מנחם ישראל מלוב, מערכת וואלה! NEWS
האדמור מבויאן/מערכת וואלה! NEWS, מנחם ישראל מלוב
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully