וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב מאזוז: "אלי ישי לא יודע לקרוא בלי ניקוד? נו באמת"

2.3.2015 / 16:28

לאחר שהרב דוד יוסף טען כי אלי ישי "לא יודע לקרוא עם ניקוד", הרב מאיר מאזוז, רבו של ישי, התייחס לדברים: יורדים על בן אדם עד חורמה, זה שקר. נכבד כל אדם באשר הוא אדם, כל יהודי באשר הוא יהודי"

יח"צ - חד פעמי

יודע או לא יודע לקרוא בלי ניקוד? הרב מאיר מאזוז, פטרונו הרוחני של אלי ישי, תקף את הרב דוד יוסף חבר מועצת החכמים של ש"ס, לאחר שבשבוע שעבר תקף את ישי ואמר ש"הוא לא יודע לקרוא בלי ניקוד: "אתם מאמינים לדבר כזה? סגן ראש הממשלה לא יודע לקרוא בלי ניקוד? נו באמת. מאזוז גם התייחס לרבנים ולפעילים של ש"ס שתוקפים את מפלגתו של ישי ואנשיה: "אנחנו כל הזמן מדברים בנחת ואחרים רבים איתנו. מה עשינו לכם?".

בכנס בחירות שהתקיים בשבוע האחרון, התייחס הרב מאזוז לדבריו של הרב יוסף ואמר בציניות: "עכשיו נכניס אותו (אלי ישי) לכיתה א', כיתה ב' שילמד לקרוא בלי ניקוד... זה סתם דברים בטלים. יורדים על בן אדם עד חורמה, זה לא נכון. זה שקר. צריך לא להתייחס לזה, אנחנו נכבד כל אדם באשר הוא אדם, כל יהודי באשר הוא יהודי".

הרב מאזוז דיבר על הייחודית שאפיינה את הרב עובדיה יוסף, כשכוונתו לרמז נגד המתקפות של אנשי ש"ס נגד המפלגה אותה הוא מגבה רוחנית. "מרן הרב עובדיה יוסף היה מקבל את כולם, בסבר פנים יפות, היה מכבד את כולם, אהב את כולם. כשבא אליו נועם שליט והתחיל לדבר איתו על הבן שלו, בכה איתו כאילו היה הבן שלו. בכה איתו, חיבק אותו, הוא ידע שנועם לא שומר תורה והבן שלו לא שומר תורה, לא שבת ולא תורה, אבל יהודי זה יהודי? בשביל מה לריב?".

בנו של הרב עובדיה: "ישי - בור ועם הארץ". צילום מסך
הגיב לדברי הרב דוד יוסף/צילום מסך

את הדברים אמר מאזוז בתגובה לדבריו של הרב יוסף, בנו של הרב עובדיה המנוח, "היה אחד (אלי ישי – י.א) שעמד שנתיים וצעק 'מי בראש', 'מי בראש', הוא רצה להיות בראש וכשאבי מורי לא הסכים בשום אופן שהוא יהיה בראש, הוא ניצל את סמכותו של אבי מורי, וחתר וחתר עד שהוא התפלג", תקף יוסף.

הוא נזכר בתקופה שבה מינה אביו את ישי ליו"ר ש"ס: "אמרתי לאבי מורי, האיש הזה הוא בור ועם הארץ, עד היום כל אלה שהיו אצלנו, היה להם רקע תורני. ואז הוא בא ללמוד פה חברותא, זמן קצר זה החזיק, הוא לא יודע אפילו לקרוא בלי נקודות".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully