וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר הזוהר מנבא שהשלום בעולם יגיע דרך האישה

15.3.2015 / 11:03

יש המניחים שנשים מצליחות כשהמדינה מסייעת להן, ההיפך הוא הנכון - המדינה מצליחה כשאישה מנהיגה את המדינה. הסיכויים שנצליח להשכין שלום עם אויבנו יקרו כשתהיה מנהיגה שמבינה את כוחה העצום כאישה

1973- יומני המלחמה.
ראשת הממשלה הראשונה של ישראל - גולדה מאיר

לאישה יש את היכולת לראות את התמונה הגדולה

כבר בימי המקרא, נשים ליוו כל אזכור לתהליך של גאולה: מרים ובתיה הצילו את משה, יעל באומץ ליבה הביאה למותו של סיסרא, אסתר המלכה בחכמתה הרבה מנעה שואה והובילה את עם ישראל לניצחון ושלום - מבלי להפעיל כוח צבאי מיותר.

בסיפור הזוגיות המפורסם של אברהם ושרה, שעליה כתב שלמה המלך את השיר "אשת חיל", כתוב שהבורא אומר לאברהם: "כל אשר תאמר לך שרה שמע בקולה". כבר אז היה ידוע, שלאישה יש את היכולת לראות את התמונה הגדולה הרבה יותר טוב מהגבר, ובחטא העגל המפורסם, הנשים התרחקו ולא רצו לקחת חלק באגו הגברי שסחף את כל העם. הן ידעו שמלחמות האגו האלו, שנבעו מתוך רצון לתפוש את השלטון בכוח ולא ממקום של דאגה אמיתית לעם, יביאו בסופו של דבר לתוצאות הרסניות

אישה היא הכוח המניע לפעולה

בעולם היהדות, כל דבר שיש לו עוצמה רוחנית כתוב בלשון נקבה: השבת, התורה, השכינה, התפילה. במקורות האישה מוזכרת ככוח של מודעות, שיכול להפוך כל רעיון טוב להנעה לפעולה.

בבריאת האישה, לא נאמר ויברא, אלא "ויבן", שכביכול מורה על בנייה; אבל בחכמת הקבלה כתוב שהמילה "ויבן" מורה על ספירת בינה. ספירת בינה היא הספירה השמינית מלמטה, המקשרת את האדם לכוח של אהבה ונתינה טהורה אשר קיימת באופן טבעי אצל כל אישה. לכן קיבלה האישה את התואר "עקרת הבית", שהיא עיקר הבית, ולא כמו שלדאבוננו נהוג לחשוב - כאחראית על הבישולים במטבח.

עם תחילת המאה ה-21, הפכנו עדים לעלייה דרמתית במנהיגות הנשית, כאשר יותר ויותר נשים תופסות מקום בהובלה כלכלית, מדינית, חברתית, שיפוטית ואפילו צבאית, כפי שניתן לראות בקורסי הטיס של חיל האוויר הישראלי.

יותר נשים מגלות את הכוח האמיתי שלהן, וסביר מאוד להניח, שבעתיד הקרוב לעין - נזכה לראות יותר נשים מנהיגות מאשר גברים. חשוב לציין, כי כיום, נשים אינן ששות ללכת לפוליטיקה, מהסיבה הפשוטה שהפוליטיקה עוסקת יותר בפירוד מאשר באחדות, ואישה המחוברת לכוחה הרוחני הנשי תתקשה למצוא את מקומה במקום שיש בו בעיקר פירוד ושנאה.

התמודדות עם איומים ביטחוניים

יש הטוענים, שאישה לא תצליח להתמודד עם האיומים הביטחוניים של ישראל. זוהי טענה אבסורדית, שכן מבחינת הראייה הקבלית, ישנו סיכוי גדול יותר שנשים מנהיגות משני צידי המתרס הפוליטי תקדמנה את השלום ותמנע מלחמות מיותרות. אחרי הכול, הייתה זאת אישה שניצחה את האיום האיראני ולא צבא של גנרלים.

אסתר המלכה הבינה שהיא קיבלה את תפקידה כשליחה והבינה ששורש הבעיה לא נמצא אצל האיראנים, ולכן ביקשה מכולם לצום, לעשות חשבון נפש, איך אני מתנהג כלפי הזולת, איפה האחריות שלי, להשתנות לפני שאני מאשים את כולם. אסתר השתמשה בנשק הכי יעיל: אחדות. היא ביקשה שכל משפחה תשלח משלוח מנות למשפחה אחרת כדי לעורר את האחדות והאהבה בין אנשים. זהו הניצחון הנשי.

אירועים אלו לא זה נראים מעשיים בימינו, אך הקבלה מלמדת שהאישה מחוברת לאנרגיה המכונה ספירת מלכות והיא האחראית להעצמה הרוחנית בחייה ובחיי בני משפחתה, וכך גם מייצגת את עולם העשייה. אם כן, ברור שנשים לא תנהלנה מדיניות משיקולי אגו, אלא תנחנה על השולחן הצעות הרוצות את טובת הכלל.

בסופו של דבר, ספר הזוהר מנבא שהשלום והאחדות בעולם יגיעו דרך האישה: הסיכויים שנצליח להשכין שלום עם אויבנו הגדולים יקרו בזמן שתהיה בישראל מנהיגה שמבינה את כוחה העצום כאישה.

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully