וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: החרדי שחזה את תוצאות הבחירות לפי סודות התורה

29.3.2015 / 9:43

כשכולם דיברו סביב הרב מאיר הכהן טורנהיים על "מהפך" וניצחון ל"מחנה הציוני", הוא התעקש שהמנצח יהיה נתניהו. איך הוא ידע? ככה זה שאתה מומחה לצפנים סודיים בתורה. התוצאות לפניכם

החרדי שחזה את תוצאות הבחירות בתורה. באדיבות המצולמים
החרדי שחזה את תוצאות הבחירות בתורה/באדיבות המצולמים

כבר 16 שנה שהרב מאיר הכהן טורנהיים, חסיד חב"ד מלוד, חוזה את תוצאות הבחירות לכנסת. גם הפעם, בבחירות לכנסת ה-20, בעוד כולם דיברו סביבו על "מהפך" וניצחון מוחץ ל"מחנה הציוני", הוא נשאר בשלו והתעקש שהמנצח הגדול יהיה ראש הממשלה בנימין נתניהו. איך הוא ידע? פשוט מאוד – חיפש ומצא צפנים סודיים בתורה.

השיטה נראית פשוטה לכאורה, אך הרב טורנהיים אומר כי רק מומחים לדבר ימצאו את התוצאה. אז איך זה עובד? כל פרשה מחולקת לשבעה חלקים הנקראים: ראשון, שני, שלישי וכד'. פותחים את פרשת השבוע שיקראו בשבת שאחרי הבחירות ומחפשים את התוצאה בחלק של יום הבחירות. כך למשל, אם הבחירות יתקיימו ביום שלישי, מחפשים את הפתרון בחלק השלישי של הפרשה. הפתרון, מופיע בדילוגי אותיות בתוך הקטע הספציפי.

"לא מדובר ברמזים ובגימטריות", מסביר הרב טורנהיים , "הפתרון מעורבב בתוך הקטע הרלוונטי וצריך לחפש אחריו ולמצוא אותו. מה שמיוחד בשיטה הזו", טוען הרב "שהתוצאה תופיע בפסוק אחד בלבד ולא בכמה פסוקים יחד".

ערב הבחירות לכנסת ה-20, שהתקיימו ביום שלישי, פתח הרב טורנהיים את חומש "ויקרא" בחלק השלישי. שם, לטענתו, הוא מצא שני רמזים לניצחונו הצפוי של ראש הממשלה נתניהו. בפרק השני, בפסוק העשירי הוא מצא בדילוגי אותיות קדימה ואחורה את המשפט: "בנימין נתניהו הוא יהיה ראש הממשלה". באותו פרק, בפסוק י"ג, הוא מצא בדילוגים משפט נוסף: "בנימין נתניהו בראש".

החרדי שחזה את תוצאות הבחירות בתורה. באדיבות המצלם,
החרדי שחזה את תוצאות הבחירות בתורה/באדיבות המצלם
החרדי שחזה את תוצאות הבחירות בתורה. באדיבות המצולמים
החרדי שחזה את תוצאות הבחירות בתורה/באדיבות המצולמים

כדי להימנע מטענות על כך שאת התוצאות שמצא פרסם רק לאחר הבחירות, שלח טורנהיים את התוצאה לאתרי החדשות החרדים, בהם אתר החב"די שטורעם, וביקש מהם שיפרסמו זאת. כשהגיעו תוצאות הבחירות, הם נדהמו מכך שהוא צדק.

כך גם בקטע הרלוונטי של הבחירות לכנסת ה-19, נמצאה התוצאה הבאה: "בנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה". "אני בטוח שאם נעבור אחורה על כל מערכות הבחירות, נמצא את שמות הזוכים". דוגמה נוספת הוא מביא בבחירות שבהן זכה אריאל שרון מול עמרם מצנע. בחלק השלישי בפרשת משפטים בספר שמות, מצא בפרק כ"ב, פסוק ח', את התוצאה: "אריאל שרון יהיה ראש הממשלה".

החרדי שחזה את תוצאות הבחירות בתורה. באדיבות המצלם,
תוצאות הבחירות של 2001 בהן זכה אריאל שרון/באדיבות המצלם

"אנשים פוגשים אותי ברחוב או בבית הכנסת, מגישים לי חומש ומבקשים ממני להראות להם בדיוק את התוצאה של הבחירות", הוא אומר. "הגדיל לעשות ח"כ חרדי, בליל הבחירות, שביקש לבדוק כמה מנדטים תקבל רשימתו אך סירבתי. אני לא בטוח שגם הפרטים האלו מופיעים בפרשה ולא מצאתי זמן לבדוק זאת. לדעתי מדובר רק באירועים גדולים ומשמעותיים יותר".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully