וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תתפללו בהר הבית בלי שיתפסו אתכם

וואלה! יהדות

7.5.2015 / 10:00

מתי בפעם האחרונה עליתם להר הבית ונורא רציתם להתפלל שם אבל שוב לא הצלחתם כי אסור לכם להתפלל על ההר? אז אם זה קרה לכם (וגם אם לא) יש לנו כמה פתרונות בדיוק בשבילכם, פתרונות שיעזרו לכם להתפלל על ההר בלי שיתפסו אתכם

במאי: גיא גורן צילום: עידו שחם עריכה: מאיה בן ניסן

יהודים רבים וטובים רוצים לעלות להר-הבית, המקום ההוא שבו עמד בית המקדש, שפחות או יותר מה שעשו שם זה - להתפלל. אבל מה לעשות, ישנה בעיה, ליהודים מותר אמנם לעלות להר-הבית, מותר להם אפילו להסתובב שם, לדבר, לצלם, גם לאכול מותר להם, רק דבר אחד קטן אסור להם לעשות שם – להתפלל.

היו כמה שניסו להתפלל שם, אבל איכשהו הם מצאו את עצמם במעצר או מורחקים מהמקום. (היה גם אחד שירו בו). בקיצור, זה סיפור לא פשוט כל עניין התפילה שם על ההר.

אתמול כתב בפייסבוק פעיל הר הבית כי: "אעלה להר הבית ואבעיר המזרח התיכון", כמובן שהבחור הצעיר (רק בן 18)נעצר בחשד להתנהגות שעלולה להפר את שלום הציבור (אפשר להבין). בחקירה שלו הוא טען כי בסך הכל הוא רצה לשים ללעג את ההפחדות בנוגע לעליית יהודים למקום.


בוואלה! יהדות אנחנו שואלים: אתם רוצים להתפלל בהר הבית ולעשות את זה בלי שיתפסו אותך? בסדר גמור, יש לנו כמה עצות בשבילכם, רק בלי אלימות וכאלה בסדר?

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully