וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בניון שר מזרחית בטיש חסידי

13.5.2015 / 10:15

האדמו"ר מסדיגורא, ערך אמש "טיש חסידי" וביקש מעמיר בניון לשיר באירוע. בניון שהודיע כי הוא גוזר על עצמו שתיקה ציבורית, הסתפק בשירת הניגון הספרדי "אשמח בך" מאת הבבא סאלי, אותו כינה בניון - "אהוב ליבי". צפו

איילת השחר

אמש התקיים במודיעין טיש חסידי ובו השתתף הזמר עמיר בניון לצד האדמו"ר מסדיגורא, הרב ישראל משה פרידמן ובהשתתפות עשרות רבות של תושבי העיר.


לבקשת האדמו"ר, בניון, אשר לאחרונה הודיע כי הוא גוזר על עצמו שתיקה ציבורית, הסתפק בשירת הניגון הספרדי "אשמח בך" מאת הבבא סאלי, "אהוב ליבי", כפי שהגדירו. במהלך הטיש, על פי המנהג החסידי, חילק האדמו"ר "שיריים", יין ומזונות למשתתפים. גם על בניון ניכר היה כי התרגש מנוכחות האדמו"ר ואף ביקש להתברך על ידו.

הטיש הלא שגרתי הזה, גם מבחינת המיקום וגם מצד השילוב בין המשתתפים המייצגים כביכול חלקים שונים כל כך באוכלוסייה הישראלית, התקיים ביוזמת ארגון "איילת השחר" הפועל לקירוב והידברות בין מגזרים.


"סימן לבאות ויש לנו תכניות להמשיך ולהתקדם", אמר יו"ר ארגון איילת השחר, הרב שלמה רענן והוסיף כי נראה לו שחלק גדול מהקהל התחבר לרבי באיזושהי צורה ויבואו לבקר אותו בעתיד גם בבני ברק כדי לשמוע מדבריו.

עמיר בניון שר אצל האדמו"ר מסדיגורא. איילת השחר,
האדמו"ר מסדיגורא/איילת השחר
עמיר בניון שר אצל האדמו"ר מסדיגורא. איילת השחר,
האדמו"ר מסדיגורא ובניון/איילת השחר
עמיר בניון שר אצל האדמו"ר מסדיגורא. איילת השחר,
הטיש/איילת השחר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully