וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות הרעות: אמיר חצרוני חזר לארץ. האיש שהרתיח מדינה שלמה כשהעליב כל מגזר אפשרי, הכפיש את מדינת ישראל הקדושה והכי גרוע - נהנה מכל זה - החליט לחזור ארצה ולהמשיך למרר את חיינו. אבל יש גם חדשות טובות: כל עוד הנר דולק אפשר לתקן, וגם חצרוני יכול לגלות את הניצוץ היהודי שבתוכו ולחזור בתשובה. לקחנו על עצמנו את המשימה ורשמנו אותו לחוג פרשת שבוע תוצרת וואלה! NEWS, במסגרתו הוא יישב מדי שבוע עם הרבנית רחלי רוטנר (שבט נריה סניף נתניה מרכז) וילמד את עיקרי הפרשה. וכך, לאט לאט, נקרב את התינוק השבוי הזה בחזרה לחיק הקב"ה החמים. שבת שלום!

החדשות הרעות: אמיר חצרוני חזר לארץ. האיש שהרתיח מדינה שלמה כשהעליב כל מגזר אפשרי, הכפיש את מדינת ישראל הקדושה והכי גרוע - נהנה מכל זה - החליט לחזור ארצה ולהמשיך למרר את חיינו.

אבל יש גם חדשות טובות: כל עוד הנר דולק אפשר לתקן, וגם חצרוני יכול לגלות את הניצוץ היהודי שבתוכו ולחזור בתשובה. לקחנו על עצמנו את המשימה ורשמנו אותו לחוג פרשת שבוע תוצרת וואלה! NEWS, במסגרתו הוא יישב מדי שבוע עם הרבנית רחלי רוטנר (שבט נריה סניף נתניה מרכז) וילמד את עיקרי הפרשה. וכך, לאט לאט, נקרב את התינוק השבוי הזה בחזרה לחיק הקב"ה החמים.

שבת שלום!

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully