וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלחיצת כפתור קלה: הדרך החדשה להכין כוס תה

21.2.2017 / 7:42

מאה שנה לאחר שהומצאו השקיקים יש דרך חדשה לשתות את המשקה האהוב, ולקבל כוס תה עם מיצוי טעמים מושלם באופן נוח ומהיר. איך? התשובה קשורה דווקא למכונת הקפה שלכם

ויסוצקי קפסולות 1. ShutterStock
כבר מאות שנים שתה הוא משקה נפוץ בכל העולם ולכל עם ותרבות יש מנהגים הקשורים בו/ShutterStock

כל כך הרבה אנשים בכל כך הרבה תקופות פשוט לא יכולים לטעות. כבר מאות שנים שתה הוא משקה נפוץ בכל העולם ולכל עם ותרבות יש מנהגים הקשורים בו. במזרח הרחוק ייחסו לו סגולות מרפא, הוא נחשב למתנה יוקרתית והפך למשקה שכולם שותים באירועים חברתיים ובבתים.

כשהוא הגיע לאירופה על ידי ספנים הולנדיים ופורטוגליים במאה ה-17 הוא הפך למשקה בעל תפוצה עולמית.

כיום יש מגוון סוגים של תה. תה ירוק, תה שחור, תה לבן, וכולם במבחר עצום של טעמים נפלאים. בין אם אתם אוהבים לפתוח את הבוקר עם ארל גריי או להירגע בסוף היום עם תה ירוק– אין ספק ששתיית כוס תה היא רגע של שקט לגוף ולראש, פינוק קטן לעצמנו. התרגלנו לטבול את שקיק התה במים רותחים, ייתכן שהדרך הזאת תשתנה בעתיד הקרוב.

ויסוצקי קפסולות. ShutterStock
תומאס סאליבן, סוחר ניו יורקי שייבא תה וקפה - ארז מנות קטנות של תערובות תה בתוך שקיקים ממשי ושלח כמה דגימות לחבריו הקרובים/ShutterStock

המצאת שקיק התה

איך התה כבש את העולם? צריך לחזור קצת אחורה אל תחילת המאה ה-20. בשנת 1908 הבזיק רעיון במוחו של תומאס סאליבן, סוחר ניו יורקי שייבא תה וקפה - הוא ארז מנות קטנות של תערובות תה בתוך שקיקים ממשי ושלח כמה דגימות לחבריו הקרובים.

הם אהבו. במקום להשתמש במסננת שבקומקום, הם פשוט הרתיחו מים וטבלו בהם את השקיקים. שקיק התה נולד. או שלא. מיד כשהחידוש של סאליבן הצמיח לו כנפיים, הסתבר כי שבע שנים קודם לכם הגישו שתי אמריקאיות ממילווקי, רוברטה לוסון ומרי מולרן, בקשה לרישום פטנט בשם "מחזיק עלי התה".

אותו מחזיק היה עשוי מבד תפור באופן קצת פחות צפוף. בבקשה להכרת הפטנט הן כתבו ש"מחזיק עלי התה מאפשר להכין כוס אישית מבלי שעלי התה יצופו אל פיו של האדם ששותה".

אבל האמת היא שלא משנה מי הגה קודם את שקית התה, הרעיון הפך את תהליך הכנת התה לנוח, אישי, נקי ומהיר יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

השינוי הגדול של שנות האלפיים – תה בקפסולות

עכשיו ישנו חידוש נוסף, שמאפשר להכין ולשתות תה בדרך יותר כיפית וטרנדית. אנשים רבים קונים לבתיהם מכונות קפה גם לשתייה יומיומית וגם לאירוח. שוק הקפסולות בישראל בצמיחה מתמדת וההערכות הן שמדי שנה נקנות בארץ כ-140 מיליון קפסולות.

ההערכה היא כי נספרסו, המתחרה הגדול בתחום, מחזיק ב-70 אחוזים מנתח השוק הישראלי. טרנד הקפסולות לא פסח גם על אוהבי התה, ויצרניות התה הגדולות בעולם מציעות היום קפסולות תה.

חברת ויסוצקי תאפשר לנו לחוות את החוויה והיא משיקה סדרת קפסולות תה וחליטות במגוון טעמים אהובים: חליטת פירות יער, תה ירוק לימונית ולואיזה ותה ארל גריי. כל אריזה מכילה עשר קפסולות, המתאימות לכל מכונות נספרסו אשר יוצרו עד שנת 2015. היופי בקפסולות הוא שהן מאפשרות מיצוי מושלם של טעמים בלחיצת כפתור וללא צורך לחכות.

הקפסולות מגוונות את חוויית האירוח והופכות הכנה שגרתית של כוס תה לשיקית ומגניבה. לכל מי שכבר התרגל להשתמש במכונת קפה ביתית, זו עוד הזדמנות מצוינת להחליף קפה אחד ביום בתה.

דרך ההכנה הזאת מושלמת לאנשים שמתלבטים מתי להוציא את התיון מהכוס, ולא מצליחים למצוא את המינון הנכון מבחינת חוזק המשקה.

כדי למלא ספל יש ללחוץ לחיצה ארוכה על המכונה עד לקבלת כמות המים הרצויה, התוצאה שתתקבל היא כוס תה אחיד בעוצמתו, בעל ארומה נפלאה בנוסף טמפרטורת המים אינה רותחת כך שאין צורך לחכות כמה דקות שהמשקה יתקרר או להוסיף לו מים קרים.

אז בין אם אתם שותים בשקיקים ובין אם תתחדשו בקפסולות, הכי חשוב שלפחות פעם ביום תיקחו לעצמכם כמה דקות, תשתו כוס תה חמימה וטעימה ותיהנו מהרגע.

קפסולות תה של ויסוצקי במגוון טעמים. ויסוצקי,
טרנד הקפסולות לא פסח גם על אוהבי התה, ויצרניות התה הגדולות בעולם מציעות היום קפסולות תה/ויסוצקי
וואלה! NEWS בשיתוף ויסוצקי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully