וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשומר הצעיר לימדו אותי לאהוב את הארץ"

ערוץ מאיר

12.6.2014 / 9:00

אריאל זילבר גדל כילד חוץ בקיבוץ של השומר הצעיר עד גיל 15. שם קיבל את אהבתו הגדולה לארץ. את תהליך התשובה התחיל בעקבות ההתנקתות. ראיון עם יוצר ענק זוכה פרס אקו'ם

ערוץ מאיר

אריאל זילבר עשה מסע ארוך ביצירה שלו בתוך התרבות הישראלית. בתוכנית "ניגון של הלב" מספר זילבר לרב דוד מנחם על תחושותיו ביחס לעולם התורה, לעומת עולם המוזיקה."כשאני אוהב מאוד שיר, אני שר אותו פעם, פעמיים, שלוש אבל בסוף זה נגמר. לתורה לעומת זאת אין סוף ואין גבול. אני ממש שוקע בה. אני עושה מוזיקה כי זה המקצוע שלי ואם אני לא מנגן מידי יום בחצוצרה או בפסנתר אני מרגיש שמשהו חסר לי אבל אני גם יודע שכמו שנאמר בספר תהלים: "לכל תכלה ראיתי קץ". בהמשך, אריאל זילבר והרב דוד מנחם מבצעים יחד את שירו של זילבר 'מסך עשן'.

לתכנית המלאה לחצו כאן

ערוץ מאיר בטלוויזיה הוקם ומופק על ידי עמותת "יהדות באהבה ובאמונה", מיסודו של מכון מאיר. הסלוגן שלנו - "יהדות באהבה", שואב את השראתו מהמשנה במסכת אבות: "הוי מתלמידיו של אהרון, אוהב שלום ורודף שלום, אוהב את הבריות ומקרבן לתורה". זוהי גם מטרתו של ערוץ מאיר - לאפשר למי שרוצה להתחבר ליהדותו, למסורת בית אבא, לקבל תוכן טלוויזיוני יהודי איכותי וערכי מתוך אהבה לו ולילדיו, ולהעמיד תכנים יהודיים עמוקים שיהיו נגישים לכל אדם.

במסגרת וואלה! יהדות אנו מעניקים הצצה לתכנים של ערוץ מאיר בטלוויזיה. אתם מוזמנים לטעום, ליהנות, ולצפות בתוכניות המלאות של ערוץ מאיר בטלוויזיה בערוץ 96 ב-HOT וב-YES, וכן להיכנס לאתר האינטרנט של הערוץ.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully