וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושחתה תמונתה של ח"כ איילת שקד מכרזת הענק בכניסה לירושלים

9.10.2013 / 14:00

פניה של שקד שמצולמות בכרזה של "הבית היהודי" התלויה בכניסה לעיר, הושחתה. בעבר השוחתה תמונתו של ח"כ לשעבר חיים אמסלם. שקד: "אני מקווה שיגלו שירושלים היא עיר סובלנית"

הכרזה, שתלויה על בניין בכניסה לעיר, נתלתה על ידי פעילי הבית היהודי בירושלים לקראת הבחירות לרשויות המקומיות. בעבר הושחתה שם תמונתו של ח"כ לשעבר חיים אמסלם שפרש מש"ס. שקד: "אני מקווה שהבחירות הקרובות יגלו שירושלים היא עיר סובלנית"

בתחילת השבוע תלו פעילי הבית היהודי בירושלים את כרזת הבחירות הגדולה ביותר בעיר בכניסה לבירה והלילה אלמונים השחיתו אותה. בכרזה תמונות של שלושה מראשי המפלגה – נפתלי בנט, איילת שקד ואורי אריאל. האלמונים התמקדו בתמונתה של שקד אך השחיתו גם חלק מתמונתו של בנט. המפלגה תגיש היום תלונה במשטרה.

זו לא הפעם הראשונה שאלמונים משחיתים תמונות של נשים מכרזות ברחבי העיר וגם זו לא הפעם הראשונה שהושחתה כרזת הענק בכניסה לעיר. בפעם הקודמת, לפני הבחירות האחרונות לכנסת, קרעו אלמונים את תמונתו של הרב חיים אמסלם שהורחק מתנועת ש"ס והתמודד בראש רשימת "עם שלם".

"אני מקווה שהבחירות הקרובות יגלו שירושלים היא עיר סובלנית והבית היהודי ימשיך להוביל את קירוב הלבבות בעיר", אמר הבוקר ח"כ שקד. גם במפלגת הבית היהודי התייחסו להשחתת הכרזה: "הבית היהודי גאה להיות מפלגה המשלבת עשרות נשים ברחבי הארץ והמקרים המצערים האלה הם הוכחה לצורך בשילוב הנשים בבחירות המקומיות", נמסר מהמפלגה.

במפלגת "הבית היהודי" בירושלים מזכירים כי הפגיעה בתמונתה של ח"כ שקד מתרחשת שבועות ספורים לאחר האיומים על המתמודדת החרדית רחלי איבנבוים, שפרשה מהרשימה למועצת העיר בעקבות אותם איומים. "הבית היהודי הוא מנוע הגישור בין כל חלקי האוכלוסייה בעיר - חילוניים, דתיים לאומיים, מסורתיים וחרדים, וזה בדיוק מה שחסר היום בירושלים", אומרת ד"ר תמר טננבוים , המתמודדת במפלגת הבית היהודי בעיר, "העובדה שחבורת בריונים אלימים השחיתו שלט חוצות עם פניהם של בנט ושקד מעידה על כך שיש לפנינו עוד עבודה רבה. הקיצוניים בירושלים מחריבים כל חלקה טובה. היו קיצוניים שאיימו על המועמדת החרדית במפלגה, רחל איבנבוים וגרמו לפרישתה. כעת קיצוניים אחרים משחיתים כליל את פניה של אילת שקד, הנציגה החילונית של הבית היהודי בכנסת. הבחירות הקרובות יכריעו האם תושבי ירושלים מעודדים סוג כזה של קיצוניות או מעדיפים לבחור דווקא בנציגים מתונים ושוחרי שלום ועשייה"

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully