וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סא"ל בצה"ל: "שונאת חרדים, רוצה שימותו". האזינו

ערוץ 10 חשף את השיחה בין סא"ל נורית לאמעי לנציג שיווק חרדי בה אמרה ש"חרדים עושים לה פריחה". ח"כ דרעי ליעלון: "לא ייתכן שישאירו בצה"ל סגן אלוף שמתבטאת כך"

יח"צ - חד פעמי

הקלטת שיחה שנחשפה אמש (חמישי) בכתבתו של אבישי בן חיים בערוץ 10, כוללת התבטאות פוגענית ביותר מכיוונה של קצינה בכירה בצה"ל כלפי המגזר החרדי. בהקלטה נשמעה סא"ל נורית לאמעי, בכירה בחיל הרפואה, אומרת: "אני יש לי פריחה מחרדים, אני שונאת חרדים, אני רוצה שכולם ימותו בחרדים".

לקריאה נוספת:
החרדים כועסים על קיצור החופש: "ילדינו מופלים"
מאבטח חשף את אבר מינו מול מפגינים חרדים
דעה: עסקנים חרדים - הפסיקו את ההסתה

צעירים חרדים מבכים את מותו של הרב עובדיה יוסף. AP
הקצינה אמרה: "יש לי פריחה מחרדים"/AP

סא"ל לאמעי נשמעה בהקלטה כשהיא שואלת את בן שיחה, נציג חברת "שים זול" המשווקת כרטיסים לנוסעים לחו"ל, האם הוא חרדי, וכשהוא השיב "מה זה משנה לך מי אני", השיבה לו באופן הפוגעני.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

דובר צה"ל: "אמירות כאלו נוגדות את רוח צה"ל"

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, התקשר אמש (חמישי) לשר הביטחון משה (בוגי) יעלון וביקש להדיח את סא"ל לאמעי מתפקידה בעקבות החשיפה. דרעי אמר כי "לא ייתכן שבצבא הגנה לישראל ישאירו אפילו עוד רגע אחד סגן אלוף שמתבטאת בצורה נוראית כל כך. אני קורא לכלל ההנהגה הפוליטית במדינה להצטרף לדרישתי ולהוקיע את הדברים". גם סגן שר הדתות אלי בן-דהן (הבית היהודי) התקומם על דברי הקצינה. "על המפקדת להתנצל על הדברים המכוערים שאמרה ויש להדיחה מתפקידה", אמר בן-דהן. "עלינו להפסיק עם המידור של ציבורים שלמים ולחתור לאחדות, שנאת חינם לא תוביל אותנו לשום מקום".

גורם בצה"ל אמר בתגובה לחדשות 10: "בימים אלה נמצאת הקצינה בחופשה פרטית בחו"ל, יערך איתה בירור כשתחזור". דובר צה"ל מסר בתגובה: "אמירות מסוג זה נוגדות את רוח צה"ל וערכיו, הנושא המדובר ייבדק".

(עדכון ראשון: 21:59)

  • עוד באותו נושא:
  • חרדים
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully