וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרדים אשכנזים: אחרי ברקת, אל תעזו להתלונן על לפיד

אבי בורנשטיין

24.10.2013 / 13:00

מר לפיד כששוב יתקפו אותך הח"כים והתקשורת החרדית על פעילותך האנטי דתית, שלח מישהו לברקת ובדוק מה גובה התשלום שלהם. אולי הם אפילו יסגרו איתך דיל לבחירות הבאות.

כפי שפורסם, מצביעי פלג "בני תורה" שפרשו ממפלגת "דגל התורה", ואיתם חסידי "בלעז", "גור" ו"ויזיניץ", הצביעו למועמד ניר ברקת לראשות העיר או נמנעו מלהצביע לליאון ובכך שיפרו את סיכוייו של ניר ברקת להיבחר. וכל זאת עבור טובות הנאה שהבטיחו אנשי ברקת להעניק למגזרים אלו לאחר הבחירות.

משה ליאון, כאדם דתי עם לב יהודי חם, הבטיח לבוחריו לפעול לירושלים יהודית יותר, וקדושה יותר. לעומתו, ברקת הצהיר ביושר שוב ושוב לבוחריו, לפעול ככל יכולתו למען ירושלים בעלת צביון בין לאומי חילוני, עוד תיאטראות, ופתיחת עסקים ומקומות בילוי נוספים שיפעלו גם בשבת. למרות זאת, כל אותם בוחרים השייכים למגזרים אלו הצביעו עבורו במישרין או בעקיפין עבור נזיד עדשים שמן וטעים של מגרשים ומשרות.

אל תדאגו חברי הכנסת החרדים, תדעו לכם שאנחנו נזכור את זה. מחר כאשר חברי הכנסת ליצמן או אייכלר, יפערו שוב את פיהם במחאה על מכירת עקרונות יהודיים ומקודשים בעבור טובות הנאה, נענה להם להם רק במילה אחת: "ברקת"

מחר כאשר נציגי מפלגת "בני תורה" יתלהמו כדרכם, ויקראו להפגנות זועמות על פגיעה בקדשי ישראל בכל מקום שהוא נביט ישר בעיניהם ונסנן בפרצופם בבוז: "ברקת"

ולך, שר האוצר מר יאיר לפיד, יש לי עצה טובה. כאשר שוב יתקפו אותך חברי הכנסת והתקשורת החרדית על פעילותך האנטי דתית (ואייכלר שוב יאיים בירידה מהארץ) במקום להתפלמס אתם, שלח מישהו בשקט בשקט לניר ברקת בדוק אצלו מה גובה התשלום הנדרש בכדי לקבל לגיטימציה למעשי השלום והשלווה, כי הם שווים את המחיר. ואולי, מי יודע? אולי הם אפילו יסגרו איתך דיל לבחירות הבאות.
.

אז אם שוב תזעק התקשורת החרדית וחברי הכנסת של דגל התורה במחאה על כבוד גדולי ישראל וכבוד התורה, אל תתווכחו ואל תטרחו להתנצל או להסביר, תשמרו את הפשקווילים וכתבי הפלסתר שכתבו הם עצמם כלפי גדולי התורה העומדים בראשם במסע הבחירות האחרון ותטיחו אותם בפניהם



הכותב הוא תושב אחת השכונות בירושלים

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully