וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה דרעי: "מי שיכול, שיתפלל על הרב עובדיה"

22.9.2013 / 14:50

אתמול (שבת) אושפז הרב עובדיה יוסף בשל הרעה במצבו. בשיחה עם וואלה! יהדות מבקש אריה דרעי מכל מי שיכול שיתפלל על הרב. מבית החולים הדסה נמסר: "הרב בהכרה ומצבו יציב"

יו?ר ש?ס, ח?כ אריה דרעי, התייחס בשיחה עם וואלה! יהדות למצבו של הרב עובדיה יוסף המאושפז בבית החולים מאז אתמול בשל החמרה במצבו: ?הרב מאושפז בבית החולים, אני מבקש מכל מי שיכול, להתפלל עליו. מצבו כעת הוא יציב, הרב בהכרה מלאה, הוא התפלל הבוקר ומשוחח איתנו, אתמול הייתה נסיגה מסוימת בתפקוד הכליות, אנחנו מקוים שביממה הקרובה הם יחזרו לתפקוד מלא ובשביל זה אנחנו זקוקים לתפילות של כל עם ישראל?.

דוברת הדסה מוסרת כי: "הרב עובדיה יוסף מאושפז מאתמול בלילה ביחידה לטיפול נמרץ פנימי בבית החולים הדסה עין כרם. הרב בהכרה ומצבו יציב".

הרב עובדיה יוסף: מגדולי המהפכנים שקמו
פרס לרב עובדיה: מוקיר אותך כמנהיג שוחר שלום

מנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס, הרב עובדיה יוסף, אושפז אמש (שבת) בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. ההחלטה לאשפז את הרב עובדיה התקבלה בהתייעצות עם רופאו האישי, פרופסור יוחנן שטסמן, כיוון שבמהלך השבת חלה הידרדרות קשה במצבו הרפואי של הרב, שחגג בשבוע שעבר את יום הולדתו ה-93. הוא נזקק לחמצן וטופל בידי רופאו האישי. דוברת בית החולים מסרה כי הרב עובדיה מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ בהדסה.

ביום חמישי, חג ראשון של סוכות, נפטר אחיו של הרב, נעים עובדיה, לאחר מחלה קשה והוא בן 92. בני משפחתו של הרב, בהמלצת רופאיו לא סיפרו לו על פטירתו בגלל מצבו הרפואי הירוד והחשש שמא הצער בקבלת הידיעה ישפיע על מצבו הבריאותי.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully