וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להציל את הרב עובדיה? שיברו את האייפון שלכם

25.9.2013 / 10:30

מאמיניו של הרב עובדיה יוסף יוצאים ביוזמה מיוחדת, בעקבות מצב בריאותו הם קוראים לכמה שיותר אנשים לנפץ את מכשרי האייפון הטרפים שברשותם ובכך להציל את הרב. "אפל" בלחץ

בעולם היהודי ממשיכים לעקוב בדאגה אחר מצבו של הרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני של ש"ס המאושפז בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשהוא מונשם ומורדם. בצל התפילות והדאגה למצבו של הרב יוסף, מאמיניו יוצאים ביוזמה מיוחדת: לנפץ מכשירי אייפון ומכשירי סלולארי לרפואתו. תחת הכותרת, "אוהבים אותך מרן, מצדיעים בלי אייפון", קוראים יוזמי הקמפיין לשבור כמה שיותר אייפונים ומכשירים חכמים לרפואתו של הרב. התקווה היא להגיע למספר גבוה של 10,000 מכשירים. "שבור את האייפון והצלת את מרן", הם כותבים בדף שפורסם ברשת, "זכית לשבור את המכשיר הטרף שברשותך, תרמת דם וחמצן לחייו של מרן שליט"א".

יחזקאל חסון, צעיר ספרדי מקרית ארבע הבטיח כי במידה והרב עובדיה יחלים וייצא ממצבו הרפואי הוא יזרוק את האייפון שברשותו ויעבור להשתמש במכשיר כשר, "אני מחזיק באייפון שלוש שנים", הוא סיפר, "כל הזמן רציתי להחליף אותו אך לא היה לי את הכוח. בעקבות המצב של הרב עובדיה, החלטתי לקבל על עצמי להחליף את האייפון שברשותי ואני מקווה שבזכות כך הרב יחלים".

חסון עצמו לא מתכוון לנפץ את האייפון, "אני חושב שזה בל תשחית", הוא מסביר, "להחליף את המכשיר הטרף במכשיר כשר זו קבלה שבשבילה אני צריך להקריב המון".

ראש ישיבה ידוע בירושלים שהתפרסם בעקבות מאבקיו בטכנולוגיה המתקדמת הגיע אמש לבית החולים הדסה עין כרם שם התפלל מחוץ לחדרו של הרב. בסיום התפילה אמר לשוהים במקום כי באם מקורביו של הרב יוסף יחדלו משימוש במכשירי אייפון ומכשירים נוספים, "הרב יבריא ויחיה עד 120 שנה".

בעצרת תפילה לרפואת הרב עובדיה שנערכה אמש (שלישי) בישיבת אור החיים בירושלים, קרא הרב משה צדקה, מבכירי הרבנים החרדים ספרדים לזרוק ולשבור את ?המכשירים הטמאים?.


בני משפחת יוסף לרב עמאר: אל תגיע לבית החולים
למרות היריבות: בכירי "הבית היהודי" התפללו לרפואת הרב עובדיה
אריה דרעי: "מי שיכול, שיתפלל על הרב עובדיה"

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully