וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי: מי ינהיג אותנו? מי ימלא את מקומו?

7.10.2013 / 11:30

בראיון לרדיו החרדי "קול ברמה" דיבר אריה דרעי והתייפח בשידור חי בעודו קורא לכולם להתפלל לרפואת הרב עובדיה יוסף. "איך העולם יתנהג בלי השמש? איך העולם יתנהג בלי ירח?"

יואב דודקביץ'

בראיון לתחנת הרדיו החרדית "קול ברמה" אמר לפני זמן קצר אריה דרעי : "אנחנו יודעים שהקדוש ברוך הוא יכול לעשות ניסים ונפלאות, אין אצל הקדוש ברוך הוא ניסים, ניסים וטבע זה אותו דבר. צריך פשוט מאד לשבת ולבכות לבורא עולם ולהתחנן לנפשנו. ראינו כבר אצל גדולי ישראל, ראינו גם אצל מר"ן בשבוע שעבר גם כשכל הרופאים התייאשו באופן טוטאלי ומוחלט. אנחנו צריכים להתפלל, לעזוב עכשיו כל דבר שיכול להיות כל אחד בעיסוקים שלו, לשבת וללמוד ולהתפלל, כל מה שעושים עכשיו לרפואתו של מר"ן, להזעיק שמיים וארץ."

דרעי הוסיף: " איך העולם יתנהג בלי השמש? איך העולם יתנהג בלי ירח? מי ינהיג אותנו? מי ימלא את מקומו? צריך פשוט להזעיק שמיים ולבכות לבורא עולם. אנא קדוש ברוך הוא, רחם רחם רחם עלינו. לא בשבילו אנחנו מתפללים, אנחנו מתפללים בשבילנו, אנחנו זקוקים לו. הקדוש ברוך הוא לא ימאס בתפילת רבים, תינוקות של בית רבן, בנות ישראל, נשים צדקניות, להדליק נרות לרבי מאיר בעל הנס, לתת צדקה, כל אחד יעשה מה שיכול לרפואה"

דרעי המשיך בראיון כשהוא בוכה: "זה אבא שלנו, זה מנהיג שלנו! אנחנו זקוקים לו' הדור זקוק לו' הוא מגן על הדור, בכל מצב שהוא לא יהיה כל עוד הוא חי איתנו הוא מגן עלינו, השם ירחם, צריך להתפלל לקדוש ברוך הוא ואני מאמין באמונה שלמה, עם כל המצב הקשה וכל מה שהרופאים אומרים..."

עשרות מתלמידי הרב עובדיה, בני משפחתו, בכירי ש"ס ואף חולים נוספים מבית החולים עומדים מחוץ לחדרו בבית החולים מתפללים, אומרים תהילים ובוכים. לפני מספר דקות הודיע פרופסור דן גילון, כי מצבו של הרב עובדיה קריטי והוא בסכנת חיים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully