וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי הילדים בקליפ של דנה: "עבדו עלינו"

10.6.2014 / 11:53

הורים דתיים לילדים שהשתתפו בקליפ החדש של דנה אינטרנשיונל שצולם בבית כנסת, דרשו להוריד את הסרטון. "לא היה לנו שמץ של מושג לאיזה קליפ הם מצטלמים. אנחנו המומים"

אחרי הביקורת הנוקבת של רבנים נגד הקליפ החדש של דנה אינטרנשיונל "ילדים זה שמחה", הורים לילדים דתיים שהשתתפו בו זועמים על עיריית תל אביב ונציגי ההפקה על כך שהם לא ידעו לאיזה קליפ הם מצטלמים ומה מטרתו. "לא היה לנו שמץ של מושג לאיזה קליפ הם מצטלמים, אמרו לנו שמדובר בקלפי שעוסק בבר מצווה ומטרתו לעודד תיירות בתל אביב. רק שכחו להגיד לנו שזה תיירות לקהילה הגאה".

17 ילדים דתיים השתתפו בקליפ החדש שנועד לקדם את אירועי מצעד הגאווה שיתקיימו השבוע. ההורים שצפו בקליפ וקראו על הביקורת שהוא עורר, היו בהלם. "אנחנו המומים", סיפר הורה לאחד הילדים, "בני המשפחה שלנו והצוות בבית הספר העבירו עלינו ביקורת קשה מאחר ונתנו לילדים להשתתף בקליפ כזה. הטעו אותנו ולא אמרו לנו בדיוק שזו מטרתו".

ההורים דרשו את הסרת הקליפ או לפחות לטשטש את פניהם של ילדיהם. בעקבות כך, בערוץ היוטיוב מופיעה בינתיים רק גרסת האודיו והקליפ עצמו חסום לצפייה בהגדרה כי הוא "סרטון פרטי".

מעיריית תל אביב- יפו נמסר בתגובה: "העירייה דרשה מראש ממפיקי הקליפ לדאוג לאישורים בכתב מהאפוטרופוסים של הקטינים המצולמים. לאחר שהתקבלו טענות ההורים ביקשה העירייה לטשטש פניהם של הילדים אשר השתתפותם לא אושרה בכתב. הקליפ הוסר לעת עתה".

שי כרם, המנהל האישי של אינטרנשיונל מסר בתגובה: "אנחנו מאד מודים ומעריכים את הילדים המקסימים והוריהם המקסימים לא פחות שטרחו ובאו להצטלם עם דנה המקסימה בפני עצמה, לקליפ של השיר ילדים זה שמחה. אי ההבנות יבואו על תיקונן, וכולנו ביחד נזמר ילדים זה ברכה עד בוא משיח בן דוד".


נגד הקליפ התעוררה ביקורת חריפה של רבנים שזעמו על כך שקליפ של זמרת לצורך קידום אירועי הגאווה צולם בתוך בית הכנסת. הרב רצון ערוסי, חבר מועצת הרבנות הראשית ורבה של קריית אונו, אמר: "להיכנס לתוך קודש הקודשים ולצלם קליפ כזה? זה הזוי. צריך לקבוע קווים. יש גבול לכל תעלול".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully