וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החסידים שקראו לבנם על שם 3 החטופים

15.7.2014 / 14:00

זוג חסידי חב"ד מניו יורק, קראו אמש לבנם בטקס ברית המילה - אייל, גיל-עד ונפתלי. "אנחנו רוצים שהוא ימשיך את האחדות שהם הביאו לכלל ישראל"

קראו לילד על שם החטופים. COLlive.com,
קראו לילד על שם החטופים/COLlive.com

ינקי ובינה טייטלבאום, זוג חסידי חב"ד מקראון הייטס בניו יורק, עשו אתמול (שני) מחווה מרגשת לשלושת הנערים שנחטפו ונרצחו לפני מספר שבועות – בנם שנולד להם בימים האחרונים זכה לשמות אייל, גיל-עד ונפתלי. המשתתפים בברית המילה ששמעו את שם התינוק "התמלאו בצמרמורת והתרגשות גדולה".

"כששמענו את החדשות שהבחורים נרצחו", סיפר ינקי לאתרCOLlive החב"די, "אני ואשתי ידענו שנצטרך להשתמש לפחות בשם אחד של הנערים עבור התינוק שלנו כשייוולד".

"כשהבן שלנו נולד, הרגיש לנו נכון לקרוא לו בכל שלושת השמות". הוא הוסיף כי הנערים שנחטפו ונרצחו הם "המשפחה של כולנו ולקרוא על שמם זה יותר מלתת שם של בן משפחה. קראנו לו בשם זה כי אנחנו רוצים שהוא ימשיך את האחדות שהם הביאו לכלל ישראל - התאחדנו כולנו בתפילה, ולאחר מכן התאחדנו באבל".

זו אינה הפעם הראשונה בה הזוג טייטלבאום מעוררים התרגשות כה גדולה. מתוך שש ילדיהם, שני ילדים נוספים נקראו על שם של קורבנות טרור ישראליים. שלהבת פרידה, בתם ה-12 נקראה על שמה של התינוקת שלהבת פס שנהרגה בחברון. אהוד דניאל, בנם בן ה-7 נקרא על שמם של דניאל אגמי ואהוד גולדווסר, חיילי צה"ל שנפלו.

את השמות לשני הילדים הנוספים הם נתנו לאחר שביקרו את המשפחות – פס וגולדווסר, "פגישה שהותירה עלינו חותם עמוק". לדברי האב, "לתת לילדים שלנו שם של מישהו שנפטר הוא זיכרון תמידי לכך שאנחנו משפחה אחת".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully