וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירת הרעים

30.7.2014 / 16:37

הם שרו במלחמת ששת הימים, הם שרו ביום כיפור ומלחמת לבנון וגם על "צוק איתן" הם לא מוותרים. "צמד רעים", הזוג המזמר, הגיע לביה"ח תל השומר לשמח את החיילים הפצועים. צפו

צילום: קובי כהן

כמו בכל יום מימות השבוע האחרונים, עשרות אנשים מכל קצוות העם, דתיים, חרדים, חילונים, ילדים, מבוגרים, תיירים, עולים חדשים, אנשי ציבור, פוליטיקאים ואמנים פקדו את בתי החולים בהם מאושפזים החיילים שנפצעו בזמן הלחימה בעזה כדי לעודד ולחזק את הפצועים ומשפחותיהם.

היום הגיעו לבית החולים שיבא תל השומר האמנים "צמד רעים", בני רוזנבאום וישראל גוטסדינר, זמרי המלחמות ששרו במלחמות ששת הימים, יום כיפור ולבנון וגם עכשיו במבצע צוק איתן הגיעו לשמח את החיילים הפצועים. "אנחנו שועלי קרבות ותיקים, הכרנו בלהקת הרבנות הצבאית במלחמת ששת הימים ומאז הופענו בפני חיילים בכל המלחמות, בקרב הפצועים בבתי חולים ומול משפחותיהם", סיפר בני רוזנבאום חבר הצמד.

ישראל גוטסדינר הוסיף כי "בשונה מקרבות העבר שאז שרנו יותר תוך כדי המלחמה באזורי הקרב, שרנו ממש כשהתותחים רעמו, עכשיו אנחנו מגיעים לשמח אותם ולרומם אותם בבתי החולים. האווירה היא אותה אווירה של אחדות ונחישות ללכת אחרי המפקד באש ובמים."

השניים שרו בבית החולים את השירים המרגשים, "מי האיש החפץ חיים, אוהב ימים..." ועם ישראל חי' שירה שעוררה מחיאות כפיים והתרגשות בקרב העוברים ושבים, "אלו שירים המדגישים את האמונה בזה שעם ישראל חי ימשיך לחיות, שירים שנותנים ועידוד. אנחנו כבר לא צעירים, היינו עדים לכמה מלחמות אבל החיים ממשיכים, אנחנו עדים לאחדות מאוד גדולה בין הפלגים בעם וזה משמח." סיכמו השניים

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully