וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים - שיאנית ההתנדבות בקרב מתנדבי השירות הלאומי

עדי לוריא

7.8.2013 / 13:25

ירון לוץ, מנכ"ל "האגודה להתנדבות- שירות לאומי" וראש עיריית ירושלים ניר ברקת, דנו היום בקידום תחום השירות הלאומי-אזרחי בעיר ואופן הפעלתו.

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, אירח במשרדו את מנכ"ל "האגודה להתנדבות-שירות לאומי" וקיבל ממנו סקירה על תחום השירות הלאומי בבירה. בפגישה אמר לוץ: "ירושלים היא עיר מאוד מבוקשת מבחינת מתנדבים ולראייה האגודה להתנדבות פותחת את שנת ההתנדבות תשע"ד עם 1000 מתנדבי שירות לאומי-אזרחי בעיר ירושלים. המתנדבים בירושלים מגיעים מכל רחבי הארץ ומכל קשת האוכלוסייה: דתיים, חילונים, יהודים, ערבים, בנים, בנות, נוער בסיכון ונוער עם צרכים מיוחדים. בנוסף למתנדבים בירושלים, ישנם עוד 450 מתנדבי שירות לאומי, תושבי ירושלים, הפזורים במקומות שירות ברחבי הארץ ובתחומי התנדבות שונים".

במסגרת הפגישה הודה לוץ לברקת על קידום תחום השירות הלאומי בעיר ועל התמיכה שמקבלים המתנדבים מהעיר: "ישנן סיבות רבות לכך שכל-כך הרבה מתנדבים מעוניינים להגיע ולהתנדב דווקא בירושלים, יש בה מאות מקומות התנדבות, אוירה מדהימה ובנוסף היחס המחבק של העיר למתנדבים מוסיף רבות" אמר לוץ.

מתנדבי השירות הלאומי-אזרחי בירושלים, פועלים בתחומים רבים ומגוונים וניתן לראות את פעילותם במקומות רבים בעיר: מערכות החינוך, הבריאות והרווחה, אתרי מורשת וטבע, משרדי ממשלה, כוחות הביטחון ועוד. בכל מקום בו ניתן שירות ועזרה לתושבים ולקהילה נמצאים גם מתנדבי השירות הלאומי- אזרחי.

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת הוסיף: "ירושלים היא עיר של נתינה, של עזרה הדדית, של התנדבות. השירות הלאומי-אזרחי הוא מאבני היסוד של מירקם החיים הירושלמי. זו נתינה מכל הלב ואנו אסירי תודה על כך. רק בירושלים ניתן לראות התנדבות משותפת ל?כל הקהילות החיות בעיר ולכל המגזרים."

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully