וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתגדל ונתחזק ביראת השם

11.8.2013 / 11:22

בחדרי חרדים” עובר ידיים: האתר הנחשב אחד מהמובילים במגזר החרדי, נמכר לאיש העסקים והפרסומאי מאיר גל, אשר יעזוב את משרד הפרסום ”גל אורן bsd” בו היה שותף

איש העסקים והפרסומאי החרדי מאיר גל רכש את אתר החדשות החרדי המוביל "בחדרי חרדים". לפי הנתונים שמספק האתר, מספר הגולשים בו עומד על 700 אלף בחודש. גל יעזוב את משרד הפרסום "גל אורן bsd" בו היה שותף. "בחדרי חרדים" הוא מהאתרים המובילים במגזר החרדי, והוא מסקר נושאים כגון פוליטיקה, דת והלכה, מוזיקה חרדית והתרחשויות בחצרות השונות.

מאיר גל (35) מסר הבוקר בהודעה לתקשורת כי "בכוונתנו להרחיב בקרוב את הפעילות של האתר מישראל לחו"ל שם חיים מיליוני חרדים ואני בטוח שבעזרת-השם גם נצליח". עוד הוסיף גל כי "הציבור החרדי הוא מנוע צמיחה חשוב במשק ובחברה הישראלית. ואתר "בחדרי חרדים" מהווה למעשה את השילוב המנצח בין שני מנועי צמיחה משמעותיים: המגזר החרדי והאינטרנט", גל הוסיף כי למדיה החרדית יש עוצמות שיווק ופרסום עצומות אשר הולכות ומתגברות עם השנים ואני בטוח שעולם השיווק ייפתח בקרוב למגוון האפשרויות המצוי גם באתרים החרדיים בכלל ובאתר "בחדרי חרדים" בפרט.

מאיר גל היה בעשור האחרון שותף במשרד הפרסום "גל אורן bsd" ובמשרד היח"צ "ביכלר תקשורת" - המתמחים והמובילים בקהלים הדתיים והחרדיים. בין השאר טיפל מאיר גל בסוגיית משבר החרדים באל על, על רקע הפעלת טיסות בשבת ובבעיית קווי המהדרין בתחבורה הציבורית. גל פעל בשנים האחרונות גם בזירה הציבורית כיועץ לניר ברקת בהתמודדות מול מאיר פרוש לראשות עיריית ירושלים. כמו כן, שימש כיועץ בכיר לשר החינוך הקודם גדעון סער.

בשנה שעברה עלה "בחדרי חרדים" לכותרות לאחר שהמשטרה המליצה להגיש כתבי אישום נגד חמישה בכירים בו - מנכ"ל האתר, סמנכ"ל האתר, שני מנהלי תוכן וחשוד נוסף - באשמת סחיטה באיומים של מאות אלפי שקלים מעשרים קורבנות אישי ציבור במשך שנתיים. הסחיטה בוצעה באמצעות איומים על העלאת ידיעות מכפישות על אנשים פרטיים ומוסדות, ותמורת תשלום חודשי או שנתי מצדם הסירו מנהלי האתר את הידיעות שפגעו בשמם הטוב, או מנעו העלתן מלכתחילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully