וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב ללום ירוץ ברשימה עצמאית למועצת עיריית ירושלים

22.8.2013 / 19:14

מקורב לללום: "הגיע הזמן למנהיגות צעירה, רצינית, החלטית ועם קבלות שתביא את תושבי ירושלים החרדים למקום טוב יותר מהמקום בו נמצאים היום"

עו"ד יואב ללום, העותר בפרשת האפליה בעמנואל, ירוץ ברשימה עצמאית למועצת עיריית ירושלים. הצטרפותו לפוליטיקה תהווה מטרד עבור ש"ס ותעצים את הטיפול בנושאים שהמפלגה הספרדית נמנעה עד כה לטפל.

לוואלה! יהדות נודע כי ללום הגיע בשעות הצהריים (ה') לבניין העירייה בכיכר ספרא, ביצע את ההליך הראשון הנדרש לשם התמודדות למועצת העיר, אך עם זאת הוא עצמו מצהיר כי הוא ממתין לתשובה הסופית מרבותיו. למרות היותו חרדי, ברשימה של ללום צפויים להופיע בעלי תפקידים מכל גווני האוכלוסייה. בכוונתו של ללום לפנות לבוחרים חילונים, דתיים וחרדים אשכנזים וספרדים. בשלב הזה, נמנע ללום מלחשוף פרטים נוספים על ריצתו ואינו מאפשר הצצה אל רשימת החברים עמה ירוץ.

מזה 7 שנים נאבק ללום ללא פשרות באפליית הבנות הספרדיות בציבור החרדי. הוא עומד בראש 'נוער כהלכה', עמותה שהוקמה בשנת 2002 כדי להיאבק נגד אפליה העדתית במגזר החרדי. העמותה מטפלת בפניות של הורים לבנות מעדות המזרח שבקשתן להתקבל לבתי ספר ולסמינרים נדחתה, ופועלת לקבלתן באמצעות פנייה למשרד החינוך ולמערכת המשפט. העמותה זכתה לפרסום נרחב בעקבות בג"ץ עמנואל, שבו עתרה לבג"ץ כנגד הפרדה של בנות ספרדיות מבנות אשכנזיות בבית הספר 'בית יעקב'. בבחירות האחרונות ניהל ללום משא ומתן עם ח"כ לשעבר חיים אמסלם על הצטרפותו לרשימה לכנסת, משא ומתן שכידוע נכשל.

מקורב לללום אמר היום בשיחה לוואלה! יהדות כי "הגיע הזמן לנתק את המפלגות מהציבור בשלטון המקומי. לצערנו, סיעת ש"ס בעיריית ירושלים הינה אסקופה נדרסת תחת רגליהם של העסקנים האחרים. בעשר השנים האחרונות הסיעה מתנהלת כארבע סיעות יחיד שונות והציבור הירושלמי לא מפסיק להינזק מכך. הגיע הזמן למנהיגות צעירה, רצינית, החלטית ועם קבלות שתביא את תושבי ירושלים החרדים למקום טוב יותר מהמקום בו נמצאים היום".

עם זאת פעיל ש"ס ירושלמי ותיק, לא מיהר להתרגש מהריצה של עו"ד ללום. הפעיל אמר בתגובה כי "מדובר בעוד קוריוז חולף מבית מדרשו של ללום שעושה שימוש ציני בטענות של קיפוח למען קידום ענייניו האישיים. מצביעי ש"ס בכלל ובירושלים בפרט קשורים עם מרן הרב עובדה יוסף בעבותות של אהבה ושום מניפולציה לא תשנה זאת".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully