וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עובדיה אושפז, מחר בכותל עצרת תפילה לרפואתו

מבית החולים הדסה נמסר כי הרב אושפז למספר ימים להליך של בדיקות. עוד נמסר כי הרב חש בטוב והוא תחת השגחה. מחר אחה?צ, רבנים ותלמידי הרב יקיימו בכותל עצרת תפילה לרפואתו

מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, הגיע הבוקר (ראשון) לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, לאחר שחש ברע וסבל מכאבים עזים בגופו בימים האחרונים, שהתגברו במהלך השבת. בשל הכאבים העזים, לא העביר אמש הרב בן ה-93 את שיעור התורה השבועי בביתו, ובמקומו עשה זאת בנו, הרב הראשי יצחק יוסף. "הכאבים מהם סובל הרב הם כתוצאה מזיהום, שנוצר כתופעות לוואי מהניתוח שעבר", טענו מקורביו של הרב.

דוברת המרכז הרפואי הדסה מוסרת כי הרב עובדיה יוסף אושפז בבית החולים הדסה עין כרם למספר ימים להליך של בדיקות וטיפולים. פרופסור חיים לוטן, מנהל אגף הלב בבית החולים 'הדסה עין כרם' אמר בשיחה עם וואלה! יהדות כי בהתחשב לגילו המופלג של הרב יוסף ומצבו הבריאותי, "אשפוזו הנוכחי בבית החולים נחשב לשגרתי", פרופסור לוטן הוסיף כי "הרב ערני ומצבו הכללי טוב. ביצענו מספר בדיקות רפואיות ובמקביל אנחנו בשיאו של איזון תרופתי. הרב בן 93 וככל הנראה הוא חש בכאבים כתוצאה מהניתוח שעבר בגבו ובנוסף כתוצאה מהאשפוזים החוזרים ונשנים בתקופה האחרונה. נדע להעריך את מועד שחרורו לכשיגיעו תוצאות הבדיקות שנערכו".

הרב עובדיה עבר אירוע מוחי קל: "בהכרה מלאה". עומר מירון,
לא העביר את השיעור השבועי. הרב עובדיה יוסף/עומר מירון

זו אינה הפעם הראשונה במהלך השנה האחרונה שבה אושפז הרב עובדיה בבית החולים. בחודש יוני האחרון הוא פונה לבית חולים הדסה מספר פעמים עקב שבר שהתגלה בגבו התחתון, בתחילת חודש יולי אף עבר הרב ניתוח לצורך איחויו של השבר.

כמו כן, בחודש ינואר, אושפז הרב עובדיה עקב אירוע מוחי קל בו לקה. בימים שאחרי האירוע חזר הרב לשגרת יומו בקצב איטי. הוא לא ירד מביתו שברחוב הקבלן בבירה בימים שאחרי האשפוז כדי להתפלל בבית הכנסת, ובשל מצבו התקיימה התפילה בביתו עם מניין מתפללים מצומצם. כמו כן, בהוראת הרופאים, הרב נח רוב שעות היום ולא קיבל קהל. מחר אחה?צ רבנים ותלמידי הרב יוסף יקיימו ברחבת הכותל המערבי עצרת תפילה לרפואתו

עוד בנושא:
הרב עובדיה יוסף אושפז בשל שבר בגבו התחתון
הרב יוסף מתאושש מהאירוע המוחי: שב לשגרת הלימוד
הרב עובדיה יוסף חש ברע ואושפז בבית החולים

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully