וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב הראשי של אשדוד הותקף באלימות על ידי צעיר חרדי

29.8.2013 / 13:38

צעיר חרדי עצר את רכבו של הרב שיינין, פתח את הדלת ובעט בפניו. הרב: "מדובר בבחור מסכן שלא חונך. ראיתי שהניצוץ היהודי דולק בתוכו, ולכן החלטתי לא להתלונן במשטרה"

הרב הראשי האשכנזי של אשדוד, הרב יוסף שיינין, הותקף אמש (רביעי) באלימות על ידי נער חרדי בעיר. המקרה אירע בעת שהרב שיינין נסע ברכבו לביתו שבעיר. הצעיר עצר את רכבו של הרב, פתח את הדלת ובעט בפניו תוך שהוא מעיף את כובעו לכביש. הרב סירב להתלונן במשטרה אך עובר אורח הזמין את המשטרה ועדותו הובילה למעצרו של הנער. דודו חנונה, חובש מד"א שנסע מאחורי רכבו של הרב שיחזר בשיחה עם וואלה! יהדות את שאירע: "הרב ניסה לעקוף אוטובוס שחסם את הכביש ובטעות עלה עם רכבו על אי תנועה. בתגובה פתח הנער את דלת הרכב ובעט בפניו של הרב. יצאתי מיד כדי לבדוק שהנתקף לא נפגע וראיתי שמדובר ברב שיינין. נותרתי המום?.

הרב שיינין סירב להתלונן במשטרה וביקש להמשיך בדרך לביתו. חנונה לא ויתר על כבודו של הרב שיינין ודיווח מייד למשטרה על המקרה. ?המשטרה הגיבה במהירות. למקום הגיעו ארבע ניידות משטרה שגבו ממני עדות?. הצעיר נעצר בקרבת מקום והוא יובא לדיון בהארכת מעצרו. בחקירתו טען כי חשב שרכבו של הרב ניסה לפגוע בו. מאוחר יותר, הגיעו חוקרי המשטרה לביתו של הרב, אך האחרון סירב להגיש תלונה למרות שהשוטרים הסבירו לרב כי מדובר במקרה חמור וכדי שלא יחזור על עצמו הוא חייב למסור את עדותו.

האירוע עורר עניין רב ברחוב החרדי. הרב הראשי, דוד לאו שוחח הבוקר עם הרב שיינין, התעניין בפרטי המקרה ואיחל לו בריאות איתנה. הרב שיינין אמר לוואלה! יהדות כי במזל הוא לא נפגע מאחר והצעיר לבש נעלי גומי, ?סירבתי להתלונן במשטרה כי הוא הביע חרטה וביקש ממני שאני אמחל לו. מדובר בבחור מסכן שככל הנראה לא חונך וכשראיתי שהניצוץ היהודי דולק בתוכו, לא רציתי להתלונן במשטרה?.

ממשטרת לכיש נמסר כי נעצר צעיר בן 16 בחשד לתקיפת הרב. למרות סירובו של הרב להגיש תלונה כנגד החשוד, נעצר החשוד לחקירה. בחקירתו טען כי רכבו של הרב כמעט פגע בו, לכן פתח את דלת הרכב וחבט בפניו של הרב. החשוד נכלא ויובא להארכת מעצר.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully