וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוקעים בשופר גם במשרד החינוך

וואלה! יהדות

29.8.2013 / 15:39

באירוע המסורתי של משרד החינוך, לקראת השנה החדשה, תקע בשופר הרב יוסף גערליצקי שליחו של הרבי מליובאוויטש. הרב שיבח את המשרד על נתינת דגש לחינוך לערכים ולא רק למצוינות

באירוע המסורתי לקראת השנה החדשה הבאה שהתקיים אתמול (רביעי) ברחבת 'בית מחניים' במשרד החינוך בירושלים, בהשתתפות שר החינוך הרב שי פירון, סגנו מר אבי וורצמן, מנכ"לית המשרד הגב' דלית שטאובר וראשי המחוזות והאגפים מכל רחבי הארץ, הוזמן לשאת דברים ולתקוע בשופר הרב יוסף גערליצקי שליחו של הרבי מליובאוויטש ורב קהילת חב"ד לתל-אביב – יפו.

בדברי ברכתו למשתתפים, דיבר הרב גערליצקי על החשיבות של חינוך ילדי ישראל לאמונה בבורא עולם ומנהיגו. הרב גערליצקי שיבח את ההחלטה של מערכת החינוך שפורסמה לאחרונה על נתינת דגש לחינוך לערכים ולא רק למצוינות. "כעת הגיע הזמן להחדיר בילדי ישראל את הנאמר ב'פרקי אבות' שהקדוש ברוך הוא משגיח על כל אחד ואחת 'עין רואה ואוזן שומעת וכל מעשיך בספר נכתבים'. כשמחדירים אמונה בנוער שיש בעל הבית לבירה והעולם אינו ג'ונגל, זהו הערך האמיתי שיכול לשנות את ההנהגה של עם ישראל, לטוב".

לקראת תקיעת השופר, ציטט הרב גערליצקי את דברי הרמב"ם על הרמז שבשופר: "עורו ישנים משנתכם, היטיבו דרכיכם, חפשו במעשיכם וחזרו בתשובה.. העושה מצווה אחת הכריע את עצמו ואת כל העולם כולו לכף זכות". בסיום דבריו, התקיימה תקיעת שופר כשמאות המשתתפים מאזינים בדממה לקול השופר.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully