וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדולי הרבנים החרדים: מסכות אב?כ הן סכנה

29.8.2013 / 16:35

חרדים ששאלו את הרב שטיינמן האם עליהם להשתמש במסכות המחולקות, נענו: ?מסכות זה דבר מסוכן?. הרב קנייבסקי: ?מסכות זה רק בפורים, אין מקום לדאגה, יש להמשיך בלימוד התורה"

בעוד אלפי בני אדם פוקדים את הנקודות לחלוקת ערכות המגן ברחבי הארץ, בכירי הרבנים במגזר החרדי דווקא סבורים כי אין להשתמש במסכות אב?כ. הרב אהרון שטיינמן, מנהיג הציבור הליטאי חרדי, התבטא הבוקר בנושא בפני אחד מתלמידיו ואמר כי מסכות אב?כ הן סכנה. בנוסף אליו, אמר הרב חיים קנייבסקי, מבכירי הרבנים הליטאיים בבני ברק כי שימוש במסכות נעשה רק בפורים.

ברחוב החרדי, מורגש בימים האחרונים, החשש מתקיפה אפשרית נגד ישראל. חרדים שרצו לפקוד את נקודות החלוקה שאלו את הרבנים כיצד עליהם לנהוג לקראת האפשרות של התקיפה והאם עליהם להשתמש במסכות המחולקות. הרב אהרון שטיינמן, השיב הבוקר לתלמיד ששאל אותו כיצד עליו לנהוג, כי: ?מסכות זה דבר מסוכן?. גם הרב חיים קנייבסקי שנשאל אמש על ידי כמה מתלמידיו, האם להשתמש במסכות, השיב: ?מסכות? זה רק בפורים?. הרב הוסיף כי אין מקום לדאגה ועל האברכים להמשיך בלימוד התורה.

חרדים רבים הביעו היום זעם על כך שאין חלוקה של מסכות לבעלי זקנים רק בגלל עלותן הגבוהה. ?איך ייתכן שנצטרך להוריד את הזקן רק כדי לשים את המסכה? זה הזוי?.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully